روسیه آماده مواجهه با سناریوی کرونایی همانند ایتالیا می گردد

به گزارش مینی ست، رئیس بیمارستان شماره 40 مسکو که این روزها به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافته است، گفت: روسیه باید برای مقابله با سناریوی ایتالیا در شیوع کرونا در کشور آماده گردد.

روسیه آماده مواجهه با سناریوی کرونایی همانند ایتالیا می گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

روزنامه کامرسانت چاپ مسکو به نقل از دنیس پروتسنکو رئیس بیمارستان شماره 40 در ناحیه کومونارکا در جنوب غرب مسکو گفت: ما باید برای مقابله با سناریوی ایتالیایی شیوع کرونا و انسجام امکانات برای این منظور آماده شویم.

وی توضیح داد که در چنین سناریویی تعداد زیادی بیمار مبتلا به کرونا به بیمارستان ها مراجعه می نمایند.

لازم به ذکر است، پروتسنکو که به تازگی رئیس جمهوری روسیه را در بازدید از این بیمارستان همراهی می کرد خود هفته گذشته به ویروس کرونا مبتلا شد.

ایتالیا ازنظر تعداد مبتلایان به کرونا در مکان سوم دنیای پس از آمریکا و اسپانیا واقع شده است و در این کشور 135 هزار و 586 نفر به کرونا مبتلا شده و 17 هزار و 127 نفر نیز فوت نموده اند.

کامرسانت در ادامه مقاله خود به نقل از سخنان اخیر وزیر بهداشت روسیه درباره شرایط انتشار کرونا در روسیه نوشت: در زمان حاضر شرایط کرونا در روسیه مطابق با سناریوی مطلوب پیش می رود.

میخاییل موراشکو با بیان اینکه تدابیر بکار گرفته شده در روسیه برای مقابله با کرونا بر تعداد بیماران و درجه وخامت سلامتی آنها تاثیر گذاشته است، گفت: در صورتی که شمار بیماران افزایش یابد در مراکز درمانی روسیه مکان به اندازه کافی برای پذیرش بیماران وجود دارد.

ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه امروز گفت که طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 175 نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش روز چهارشنبه این ستاد، طی روز گذشته در روسیه، پنج تن دیگر جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند تا تعداد جانباختگان به 63 تن برسد.

در حال حاضر بر اساس آمار رسمی، هشت هزار و 672 نفر در 81 منطقه روسیه به کرونا مبتلا شده اند در حالی که تعداد بیماران مرخص شده 580 نفر گزارش شده است.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 896

به "روسیه آماده مواجهه با سناریوی کرونایی همانند ایتالیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه آماده مواجهه با سناریوی کرونایی همانند ایتالیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید