رونمایی از بزرگ ترین تلویزیون OLED سامسونگ با پنل ال جی

به گزارش مینی ست، سامسونگ بزرگ ترین تلویزیون OLED خود را معرفی کرد. غول کره ای از نسخه 83 اینچی تلویزیون OLED S 90 C رونمایی نموده است که برخلاف نسخه های 55، 65 و 77 اینچی که از پنل های QD-OLED سامسونگ بهره می برند، این نسخه تازه دارای یک پنل OLED WRGB از LG Display است.

رونمایی از بزرگ ترین تلویزیون OLED سامسونگ با پنل ال جی

به گزارش دیجیاتو، تلویزیون 83 اینچی S 90 C OLED سامسونگ دارای یک پنل 10 بیتی W-OLED 4 K با نرخ تازه سازی تصویر متغیر 144 هرتز است و از فناوری هایی مانند AMD FreeSync Premium Pro و HDR 10+ Gaming پشتیبانی می نماید. بعلاوه به لطف ماهیت خود تابشی، از 100 درصد فضای رنگی DCI-P 3 پشتیبانی می نماید.

تلویزیون سامسونگ دارای اسپیکر های 2.1 کاناله 40 وات است، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می نماید و می توان آن را به طور بی سیم به ساندبار های سازگار با Q-Symphony سامسونگ متصل کرد.

از نظر اتصالات، تلویزیون 83 اینچی دارای چهار پورت HDMI 2.1، سه پورت USB Type-A، یک پورت اترنت، یک پورت خروجی صدا نوری و یک پورت کابل است. بعلاوه از فناوری های Wi-Fi 5، AirPlay 2 و بلوتوث 5.2 نیز پشتیبانی می نماید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پردازنده کوانتومی عصبی، سیستم عامل تایزن 7.0، دسترسی به تمام برنامه های استریم صدا و تصویر و بعلاوه دستیار صوتی گوگل، Alexa و SmartThings Hub اشاره نمود. بعلاوه برای گیمرها، این دستگاه با پشتیبانی از Samsung Gaming Hub دسترسی به سرویس های مختلف استریم بازی ابری مانند انویدیا GeForce Now و سرویس ابری ایکس باکس مایکروسافت را فراهم می نماید.

ازجمله ضعف های تلویزیون سامسونگ می توان به عدم پشتیبانی از Dolby Vision HDR و عدم وجود رسیور One Connect Box برای اتصال دستگاه های دیگر و Zero Gap Wall Mount برای اتصال دستگاه به دیوار اشاره نمود.

بزرگ ترین تلویزیون OLED سامسونگ با قیمت 5400 دلار (حدود 250 میلیون تومان) در ایالات متحده فروخته می گردد و تاریخ عرضه آن هنوز معین نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2225

به "رونمایی از بزرگ ترین تلویزیون OLED سامسونگ با پنل ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بزرگ ترین تلویزیون OLED سامسونگ با پنل ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید