ریاست ایتالیا بر گروه 20 رسما شروع شد

به گزارش مینی ست، نخست وزیر ایتالیا شروع رسمی ریاست کشورش بر گروه 20 را که یک گروه همکاری مالی بین المللی است، اظهار داشت.

ریاست ایتالیا بر گروه 20 رسما شروع شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در توییتی نوشت: ریاست ایتالیا بر گروه 20 از روز سه شنبه به طور رسمی شروع شد. ما باید پاسخ های لازم به چالش های دنیای پیش رویمان را آماده کنیم. ما با یکدیگر همکاری خواهیم کرد تا دنیا امروز و دنیا فردا را بسازیم تا به فرزندان مان سیاره بهتری را تحویل دهیم.

کونته اضافه نمود: دوره ریاست ایتالیا بر مبنای سه محور انسان، سیاره و رفاه قرار خواهد داشت.

وی ضمن ابراز امیدواری برای خاتمه هر چه سریع تر پاندمی کرونا، گفت: ما نشست رهبران گروه 20 را در تاریخ 30 و 31 اکتبر در رم سازمان دهی خواهیم کرد.

کونته اضافه نمود: ایتالیا خود را برای سال سختی که پیش روی ماست آماده نموده است. این مسئولیت مشترک ماست تا به چالش های دنیای مهم که با آنها روبرو هستیم رسیدگی کنیم و دنیا امروز و دنیا فردا را بسازیم تا سیاره بهتری را تحویل فرزندانمان دهیم.

ایتالیا ریاست گروه 20 را از عربستان سعودی برعهده گرفت؛ عربستانی که در نوامبر به خاطر ویروس کرونا میزبان این نشست به وسیله ویدئو کنفرانس بود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1258

به "ریاست ایتالیا بر گروه 20 رسما شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریاست ایتالیا بر گروه 20 رسما شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید