شیوه جدید آموزش عمومی در مدارس ایران ، گروه بندی دانش آموزان براساس تحصیلات خانواده و مساحت مدرسه

به گزارش مینی ست، رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان براساس مساحت مدارس، کلاس ها، طول زمان رسیدن به مدرسه و سطح تحصیل خانواده ها گروه بندی می شوند.

شیوه جدید آموزش عمومی در مدارس ایران ، گروه بندی دانش آموزان براساس تحصیلات خانواده و مساحت مدرسه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش در برنامه رادیویی صبح و گفت وگو با بیان اینکه کرونا (کووید-19) طولانی ترین وقفه آموزشی را در جهان ایجاد نموده است، گفت: 1.5 میلیارد دانش آموز از مدرسه بازمانده اند و شروع سال تحصیلی دغدغه همه کشورهاست.

وی با اشاره به دایر شدن کلاس های درس از امروز اظهار کرد: 35درصد مدارس کشور کمتر از 30 دانش آموز و 57 درصد مدارس کمتر از 70 دانش آموز دارند. بیش از 62درصد مدارس دانش آموزانی کمتر از 100 نفر را در خود جای می دهند که در این مناطق ایجاد فاصله گذاری اجتماعی میسر است و نگرانی در این مورد نخواهیم داشت.

باقرزاده ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش در تمام سطوح به مدت 3 ماه در حال آماده سازی مقدمات و فراوری محتوا و آماده سازی کلاس ها هستند.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: شورای مدرسه متشکل از اولیا، مسئولان مدرسه و نمایندگان معلمان مرجع تصمیم گیری و سیاست گذاری در مورد نحوه مدیریت کلاس ها طی سال تحصیلی پیش رو است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان براساس مساحت مدارس، کلاس ها، طول زمان رسیدن به مدرسه و سطح تحصیل خانواده ها گروه بندی می شوند.

باقرزاده با بیان اینکه بعضی دانش آموزان بر اساس سطح دانش باید آموزش حضوری بیشتری را دریافت نمایند، اضافه کرد: بعضی دانش آموزان هم به روش آموزش غیرحضوری دسترسی ندارند و باید زمان بیشتری را در مدرسه بگذرانند.

وی گفت: خانواده ها اگر نگران مسائل بهداشت مدرسه هستند، باید بدانند در خرداد یا اوایل تیرماه 2 میلیون دانش آموز پایه نهم و دوازدهم را در امتحانات داشتیم که هیچ مساله ای هم برای هیچ کس ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید:

  • فروش سیم کارت شاد؛ شگرد جدید کلاهبرداران | دانش آموزان و والدین مراقب باشند
  • وزیر رفاه مدافع بازگشایی مدارس | تعطیلی مدارس دانش آموزان فقیر را از تحصیل محروم می نماید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1157

به "شیوه جدید آموزش عمومی در مدارس ایران ، گروه بندی دانش آموزان براساس تحصیلات خانواده و مساحت مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه جدید آموزش عمومی در مدارس ایران ، گروه بندی دانش آموزان براساس تحصیلات خانواده و مساحت مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید