عجیب، ولی واقعی: هند مجوز پرواز پرسپولیس را نداد!

به گزارش مینی ست، باشگاه پرسپولیس گفت، در حالی که همه مجوز های لازم برای سفر به هند مهیا شده بود و با کوشش شبانه روزی تیم مدیریتی، پروژه اخذ ویزا، ترانسفر و هتلینگ در شهر گوا پیش رفته بود، اما از شب گذشته، اتفاقات عجیبی اتفاق افتاده است.

عجیب، ولی واقعی: هند مجوز پرواز پرسپولیس را نداد!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی گردد و با این که اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر آغاز سفر و برپایی اردو در گوا هستند، هم چنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی رسد. طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آن ها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می فرایند.

تا شب گذشته، ویزای سفر به هند در اختیار سرخپوشان ایران قرار گرفته بود و فدراسیون فوتبال هند یک هفته قبل در جریان حضور تیم پرسپولیس قرار گرفته و هم برای ورود کاروان تیم، تاییدیه ارسال نموده بودند، اما در عرض چند ساعت همه چیز دچار تغییر شد. به همین دلیل فعلا زمان آغاز سفر نامشخص است و در انتظار حل مشکل از سوی کشور هند هستیم. بدون تردید این مشکل ارتباطی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیدا نمی نماید و به نظر می رسد مسئولان هندی در حال کارشکنی هستند.

طبق قوانین بین المللی، مسوولیت این اتفاقات برعهده فدراسیون میزبان (هند) است و آن ها باید به سرعت مسائل پیش آمده را حل نمایند. وقتی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به چنین کشور هایی تعلق پیدا می نماید، باید منتظر اتفاقاتی از این دست باشیم. مطمئنا این اولین مشکل کاروان پرسپولیس در کشور هند نبوده و آخرین مشکل هم نیست. به اسم مثال، در امر قرنطینه هم، هندی ها هیچ برنامه ای ندارند و مهم ترین چالش کاروان تیم در گوا، همین بحث مقابله با ویروس کرونا است.

این احتمال وجود دارد که پرواز به سمت هند، به ساعات آینده یا حتی فردا (یک شنبه) موکول گردد، اما به هر حال، باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت یک پاسخ قانع نماینده است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1727

به "عجیب، ولی واقعی: هند مجوز پرواز پرسپولیس را نداد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب، ولی واقعی: هند مجوز پرواز پرسپولیس را نداد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید