فعالان صنعت گردشگری قم تجلیل شدند

به گزارش مینی ست، در مراسمی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از رؤسای انجمن ها و فعالان صنعت گردشگری قم تقدیر شد.

فعالان صنعت گردشگری قم تجلیل شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، این مراسم در اداره کل میراث فرهنگی قم با حضور حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان و رؤسای انجمن ها و فعالان عرصه گردشگری برگزار گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم گفت: توسعه پایدار در صنعت گردشگری مستلزم برنامه ریزی، مدیریت و بهره برداری بهینه از منابع موجود می باشد. لذا هم اندیشی و هم افزایی فعالان این عرصه را ارج می نهم.

یزدانی ادامه داد: از مهمترین زمینه هایی که با توجه به قابلیت های تاریخی- فرهنگی استان قم می تواند در روند توسعه استان موثر واقع گردد صنعت گردشگری است. بدون شک این صنعت اشتغالزایی و رونق مالی را به دنبال خواهد داشت.

او اضافه نمود: بر خود فرض می دانم، از همه خدمتگزاران و فعالان عرصه صنعت گردشگری تقدیر و تشکر کنم چرا که موفقیت خود را مدیون یکایک افرادی هستیم که ما را در این زمینه همراهی می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم گفت: کوشش و پشتکار شبانه روزی رئیسان انجمن ها و تشکل های گردشگری استان، مخصوصاً جناب آقای مستقیمی پیشکسوت گردشگری قم و جناب آقای جلالی نژاد رئیس هنرمند انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم، توانستیم همایش ها، رویدادها و نمایشگاه هایی که در طول سال انجام شد به نحو مطلوب برگزار کنیم.

یزدانی اظهار داشت: باید برای برگزاری رویدادهای گردشگری که در تقویم سازمان میراث فرهنگی کشور گنجانده شده برنامه ریزی کنیم تا ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری قم بیش از پیش معرفی گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 268

به "فعالان صنعت گردشگری قم تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان صنعت گردشگری قم تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید