فعالیت مجدد مرکز کنترل اردوهای دانش آموزی پس از بازگشایی مدارس

به گزارش مینی ست، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد پس از بازگشایی مدارس واحدهای آموزشی بر اساس پروتکل های اجرا شده و ظرفیت کلاس ها می توانند با کسب مجوز نسبت به برگزاری اردوها اقدام نمایند.

فعالیت مجدد مرکز کنترل اردوهای دانش آموزی پس از بازگشایی مدارس

علی رمضانی در گفت وگو با پانا درباره شروع اردوهای دانش آموزی اظهار کرد: مرکز کنترل اردوی دانش آموزی پس از بازگشایی مدارس فعال می گردد. اردوهای دانش آموزی مکمل فعالیت مدارس است که با بازگشایی فعالیت روزانه مدارس صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی در مدارسی برگزار می گردد که بازگشایی شده و دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس حاضر می شوند اضافه کرد: واحدهای آموزشی بر اساس پروتکل های انجام شده و ظرفیت کلاس ها می توانند با کسب مجوز نسبت به برگزاری اردوها اقدام نمایند.

رمضانی ادامه داد: مرکز کنترل اردویی طبق سنوات گذشته برنامه ها را معین می نماید تا بحث اردوها بدون مشکل انجام گردد. برگزاری اردوها در فضای باز است بعلاوه به تمام اردوگاه ها اعلام شده با هماهنگی ستاد کرونا منطقه اقدامات لازم را برای اردو فراهم نمایند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش بعلاوه درباره برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار کرد: ستاد اردوها جلسه ای در مورد برگزاری این اردوها دارد که در این جلسه چگونگی برگزاری اردوها معین می گردد. با توجه به استقبال دانش آموزان و خانواده ها، اردوهای راهیان نور پس از بازگشایی مدارس انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1810

به "فعالیت مجدد مرکز کنترل اردوهای دانش آموزی پس از بازگشایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مجدد مرکز کنترل اردوهای دانش آموزی پس از بازگشایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید