فعلاً لیگ بی لیگ!

به گزارش مینی ست، اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش بعد از جلسه ای که صبح امروز برگزار کردند، از ساعت 15 به ملاقات مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رفتند تا نظرات او و معاونینش را نیز درباره از سرگیری فعالیت ها و اماکن ورزشی بگیرند.

فعلاً لیگ بی لیگ!

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

در این جلسه درباره مسائل مختلفی بحث و مصاحبه شد که مهم ترین آن ها پیرامون ادامه لیگ برتر فوتبال بود. از آن هایی که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هم نظر مساعدی روی آغاز تمرینات تیم های لیگ فزونی و در نهایت مسابقات فوتبال نداشت، در جلسه با وزیر ورزش نیز تصمیم جدیدی درباره آغاز رقابت های فوتبال گرفته نشد تا ادامه مسابقات لیگ همچنان به تعویق بیفتد.

قرار است طی روز های آینده بار دیگر ستاد مبارزه با کرونا جلسه ای را تشکیل بدهد تا درباره موضوعات مربوط به لیگ برتر فوتبال و احتمال بازگشایی دوباره این رقابت ها تصمیم گیری کند. اما چیزی که مسلم است تیم های لیگ فزونی همچنان حق آغاز تمرینات را ندارند و با این تفاسیر ادامه رقابت ها از اوایل خردادماه نیز امکان پذیر نیست.

البته قرار است روز 20 اردیبهشت ماه جلسه دیگری با حضور اعضای ستاد کرونا در ورزش برگزار گردد تا با آنالیز همه جوانب درباره گستردگی ویروس کرونا بار دیگر درباره برگزاری یا ادامه تعطیلی مسابقات فوتبال تصمیم گرفته گردد.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در خاتمه جلسه با ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه تصمیم گیری پیرامون رقابت های ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال فعلا امکانپذیر نیست، توضیح داد: در مورد فوتبال بصورت ویژه با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مفصل صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که این امکان در حال حاضر وجود ندارد که زمان آغاز لیگ برتر را اعلام کنیم و تصمیم گیری در این خصوص به زمان بین 20 تا 25 اردیبهشت ماه موکول می گردد و هیچ مسئولی در شرایط کنونی با توجه به شرایط غیر قابل پیش بینی ویروس کرونا، نمی تواند زمان اغاز مسابقات را اعلام کند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 971

به "فعلاً لیگ بی لیگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلاً لیگ بی لیگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید