مدارس ابتدایی استان تهران به مدت یک هفته غیرحضوری شد

به گزارش مینی ست، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان تهران از غیرحضوری شدن یک هفته ای مدارس ابتدایی و تعطیلی مهد های کودک در این استان به مدت یک هفته اطلاع داد.

مدارس ابتدایی استان تهران به مدت یک هفته غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وبدا، محسن منصوری گفت: در حال حاضر مدیریت این بیماری در استان و شهر تهران تحت کنترل است و تصمیم تعطیلی یک هفته ای مهد های کودک و غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی به منظور اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه در کنترل و مدیریت این بیماری گرفته شد.

وی اضافه نمود: براین مبنا همه مدارس مقطع ابتدایی در استان تهران از امروز چهارشنبه به مدت یک هفته بصورت غیرحضوری فعالیت می نمایند.

استاندار تهران ادامه داد: بعلاوه همه مهد های کودک در استان تهران نیز در بازه زمانی یک هفته ای و از تاریخ 13 بهمن تعطیل خواهند بود.

منصوری گفت: بدیهی است در صورت تشدید و فراگیری بیماری کرونا محدودیت های جدیدی در استان تهران اعمال و در مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران در سرانجام از شهروندان استان خواست رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق دز سوم واکسن را جدی بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1966

به "مدارس ابتدایی استان تهران به مدت یک هفته غیرحضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس ابتدایی استان تهران به مدت یک هفته غیرحضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید