مرکز آموزش خوشه جواهرات مشهد افتتاح شد

به گزارش مینی ست، دبیر شهر جهانی گوهر سنگ ها از افتتاح مرکز آموزش تخصصی خوشه جواهرات مشهد اطلاع داد.

مرکز آموزش خوشه جواهرات مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ملیحه سلطانی دبیر شهر جهانی گوهرسنگ ها در این باره گفت: طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت مرکز آموزشی تخصصی جواهرات با حمایت دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی ذیل برنامه های عملیاتی خوشه جواهرات مشهد افتتاح شد.

او ادامه داد: پایه گذاری این حرکت در بهمن 1396 با برگزاری دوره های تخصصی آموزش طراحی با نرم افزار به پیشنهاد کمسیون سازندگان طلا و نقره مشهد و با حمایت دبیرخانه مشهدشهر جهانی گوهر سنگها وابسته به معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در محل موزه بزرگ خراسان با همکاری اداره کل فنی وحرفه ای، شرکت شهرک های صنعتی، کانون جواهرات و سنگ های قیمتی مشهد شروع شد.

سلطانی اضافه کرد: طی دو دوره نیروهای لازم تربیت یافته و اکنون با افتتاح این مرکز شاهد تجمع طراحان آموزش دیده در یک مرکز آموزشی هستیم.

او اظهار کرد: تاکنون این دبیر خانه در برنامه های راهبردی خود از هم افزایی مثبت با بخشهای دولتی مرتبط و بخش خصوصی گامهای خوبی برداشته است، صرفه جویی در وقت و هزینه، تربیت نیروی اموزش دیده و تخصصی، و اشتغالزایی از ثمرات خوب این هم افزایی ها بوده است.

محل مرکز ساختمان آموزش و پژوهش شهرک فناوری صنایع غذایی جنب فاز 2 شهرک صنعتی توس واقع شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 330

به "مرکز آموزش خوشه جواهرات مشهد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز آموزش خوشه جواهرات مشهد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید