مصاحبه با مهران غفوریان در برنامه 35

به گزارش مینی ست، مهران غفوریان در مصاحبه با فریدون جیرانی در برنامه 35 درباره فیلم نوقیف شده کاهانی و زیر آسمان شهر صحبت کرد و خبر از ساخت فیلم جدید خود داد.

مصاحبه با مهران غفوریان در برنامه 35

مهران غفوریان در برنامه 35 در برابر فریدون جیرانی قرار گرفت. این دو در برنامه 35 این هفته، گفتگویى دیدنى را با هم رقم زدند.

مصاحبه های غفوریان همیشه شنیدنی است و او همیشه حرف هایی جذاب برای گفتن دارد. از دوران کودکى و نوجوانى و مدرسه تا ساعت ها و روزهاى خوش کمدین ها در دهه هفتاد شمسی. بعد می رسیم به دوران اوج غفوریان و محبوبیت سریال زیر آسمان شهر و البته خاتمه تلخ و شکست آن در فصل سوم.

اما غفوریان در این مصاحبه درباره ساخت فصل جدید زیر آسمان شهر گفته است. او همچنین صحبت هاى جالبى در مورد شرایط این روزهاى سینما و تلویزیون کرده است.

غفوریان در جایی از این مصاحبه می گوید:

  • برای شایعه سازان متاسفم.

مهران غفوریان در برنامه 35 درباره مشکلاتی که گریبان گیر فیلم ارادتمند، نازنین بهاره تینا شده گفت:

متاسفم برای شایعه سازان. ما یک فیلمنامه خواندیم و همان را تمرین کردیم و همان ساخته شد. اصولا عبدالرضا کاهانی کارگردانی است که خیلی تمرین می کند.

اصلا عملی نبود که بخواهیم جیز دیگری را بازی کنیم.

فیلم کاهانی را خیلی دوست دارم. واقعا فیلمی ساخته که محصول گروه است. هزینه فیلمسازی خیلی بالاست و کاهانی کسی نیست که از سازمان و ارگان ها پول بگیرد. او با سختی فیلم می سازد.

امیدوارم با آمدن وزیر جدید ارشاد، دیگر این اتفاق برای هیچ فیلمی نیفتد و شرایط اکران فیلم کاهانی هم فراهم شود.

  • ادامه حضور کمدین های محبوب تلویزیون در سینما

بعد از رضا عطاران و مهران مدیری، سومین کارگردان برجسته سریال های کمدی تلویزیون هم خبر از ساخت فیلبم سینمایی جدید خود داد.

مهران غفوریان در ادامه مصاحبه با جیرانی گفت: فیلمنامه این فیلم توسط خشایار الوند نوشته شده و منصور سهراب پور تهیه کنندگی آن را به عهده دارد و به زودی مراحل ساخت این فیلم را آغاز می کنیم.

در ادامه غفوریان درباره قطع همکاری رضا عطاران با سریال زیر آسمان شهر گفت:

  • رضا عطاران خالق زیر آسمان شهر است.

برنامه هایی ساخته بودم که با استقبال روبرو شده بودند و تلویزیون با من یک قرارداد بست تا کاری تولید کنم و خودم نیز تهیه کننده باشم.

من به سراغ رضا عطاران رفتم و گفتم می خواهم کاری بسازم که خیلی سروصدا کند. رضا هم قبول کرد و چند ماه مدام درگیر نوشتن متن بودیم و رضا خیلی برای کار زحمت کشید و همه کاراکترها را او خلق کرد. رضا عطاران خالق زیر آسمان شهر است.

در فصل دوم زیر اسمان شهر اما رضا عطاران کمتر همراه مان بود و میگفت که دیگر نمی تواند بنویسد و به من گفت مغزم از داخل درد می کند.

این شایعاتی که مطرح بود باهم اختلاف داشتیم اصلا درست نبود.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1185

به "مصاحبه با مهران غفوریان در برنامه 35" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با مهران غفوریان در برنامه 35"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید