مصوبه واردات خودرو در مجمع تشخیص نهایی شد

به گزارش مینی ست، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن قانون واردات خودرو در مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاع داد و گفت که به زودی فرایند ابلاغ این مصوبه انجام می گردد.

مصوبه واردات خودرو در مجمع تشخیص نهایی شد

به گزارش ایسنا، سیدنظام الدین موسوی با اشاره به پیگیری های مجلس شورای اسلامی برای ایجاد راستا واردات خودرو گفت: پس از چندین مرتبه رفت و برگشت مصوبه مجلس برای واردات خودرو در مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتها این مصوبه نهایی شد و ان شاءالله به زودی فرایند ابلاغ آن انجام می گردد.

وی تاکید نمود: موضوع خودرو از موضوعاتی است که مجلس یازدهم از ابتدا آن را دنبال کرد. طرح ساماندهی صنعت خودرو با اصلاحاتی در مجلس تصویب شد منتها با مخالفت و ایرادات روبرو شد و در نهایت با اصرار نمایندگان بر مصوبه خود و پیگیری های رییس مجلس در مجمع تشخیص، این مصوبه نهایی شد. این مصوبه به نحوی است که ضمن قانونی کردن واردات خودرو، تمهیدات لازم برای ارتقای فراوری داخلی نیز در آن اندیشیده شده است.

موسوی در انتها ابراز امیدواری کرد که پس از ابلاغ این مصوبه، دولت آیین نامه های این قانون را با سرعت تدوین و نهایی کند تا با واردات و افزایش عرضه خودرو به بازار شاهد تعادل بخشی بازار و تاثیر آن بر ارتقای کیفیت خودرو های داخلی باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2031

به "مصوبه واردات خودرو در مجمع تشخیص نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه واردات خودرو در مجمع تشخیص نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید