مقاله: فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

به گزارش مینی ست، پازل ها را حل کنید، سرنخ ها را کنار هم قرار دهید و سعی کنید فرار کنید! ادمونتون اتاق های فرار زیادی برای رفتن دارد، با مضمون فوق العاده واقع گرایانه که مطمئناً شما را به چالش می کشد. قبل از اینکه زمان تمام گردد می توانید معماها را کشف کنید و در را باز کنید و فرار کنید؟

مقاله: فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

علم را در دنیای علم Telus کشف کنید! ممکن است شما قبلاً در یک اردوی مدرسه ای به آنجا رفته باشید، اما بعضی از دوستان خود را ببرید و نمایشگاه هایی را که می خواهید بگردید و آنالیز کنید. همواره چیز جدیدی برای کشف وجود دارد.

مطمئناً رفتن به دیدن یک فیلم کاملاً مطلوب است. و به این معنا نیست که ارزش ندارد! و سینماهای سینپلکس رویدادهای ویژه ای دارند که باعث دیدن شدن بیشتر فیلم ها می شوند. سری فیلم های کلاسیک، خانوادگی، سری فیلم های Flashback، انیمیشن و موارد دیگر را در این رویدادها ببینید.

Rec Room مکان مناسبی برای غذا، بازی و سرگرمی است. بازی هایی مانند بازی های ویدیویی، شبیه ساز اتومبیل و موارد دیگر به شما امکان می دهد تا با دوستان خود وقت بگذرانید و ببینید چه کسی می تواند بالاترین امتیاز را کسب کند.

کافه های دارای بازی روی میزی یا همان برد گیم، در سطح شهر در حال افزایش هستند و به سرعت به مکانی محبوب برای گذراندن روز تبدیل شده اند. بازی های جدید را امتحان کنید یا بازی مورد علاقه خود را بازی کنید - بیشتر آنها صدها بازی دارند. کافه محبوب Hexagon Board Game انتخاب عالی است.

منبع مقاله: فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1541

به "مقاله: فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید