مهلت اعتراض به نتایج کنکور 1400 امروز به انتها می رسد

به گزارش مینی ست، اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 تا خاتمه امروز چهارشنبه 14 مهرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل ثبت است.

مهلت اعتراض به نتایج کنکور 1400 امروز به انتها می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1400، معمولاَ بعضی از پذیرفته شدگان بعد از اعلام نتایج نهایی با ارسال درخواست به این سازمان مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود شده و متقاضی معرفی به اولویت انتخابی بعدی خود هستند.

متقاضیان فقط درصورت داشتن یکی از شرایط زیر می توانند تقاضای خود را به سازمان سنجش تا سرانجام امروز، چهارشنبه چهاردهم مهرماه مبنی بر آنالیز در اولویت های بعدی که دارای نمره علمی هستند، ثبت نمایند:

1- عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته های انتخابی از نظر اسم رشته تحصیلی (مثلاً رشته های انتخابی متقاضی اکثریت مهندسی هستند، ولی در بین آن ها اشتباهاً یک رشته علوم پایه درج شده باشد).

2- عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته های انتخابی از نظر مقطع تحصیلی (مثلاً رشته های انتخابی متقاضی اکثریت کارشناسی هستند، ولی در بین آن ها اشتباهاً یک رشته با مقطع کاردانی درج شده باشد).

3- عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته های انتخابی از نظر دوره تحصیلی (مثلاً رشته های انتخابی متقاضی اکثریت روزانه هستند، ولی در بین آن ها اشتباهاً یک رشته از دوره های شهریه پرداز اعم از دوره نوبت دوم شبانه، غیرانتفاعی، پیغام نور درج شده باشد).

4- عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته های انتخابی از نظر شهرستان محل قبولی متقاضیان نسبت به محل اقامت آن ها (بطور مثال فردی که محل اقامت وی در شهر اصفهان است، اکثریت رشته های انتخابی او در دانشگاه های واقع در شهر اصفهان است، ولی اشتباهاً یک رشته از دانشگاه تبریز در بین رشته های دانشگاه های واقع در شهر اصفهان درج نموده و در همین رشته اشتباه هم قبول شده باشد).

5- نداشتن شرایط جهت تحصیل برای پذیرفته شده در رشته قبولی با تایید موسسه محل قبولی (دانشگاه محل قبولی در آنالیز شرایط فرد پذیرفته شده، با ارائه استدلال اعلام کند که ایشان شرایط تحصیل در رشته قبولی را ندارد).

درصورتی که یکی از شرایط فوق الذکر را دارید ضروری است ابتدا وارد قسمت سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org شوید. با ورود به این سامانه و انتخاب اسم آزمون سراسری و سال 1400 وارد قسمت اشتباه در انتخاب رشته و اولویت بعدی شده و درخواست خود را بصورت خلاصه با ذکر دلایل، ردیف کدرشته محل و اسم کدرشته محل طبق مندرجات کارنامه نتایج نهایی (درصورتی که در آن کدرشته محل دارای نمره باشید) ثبت کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1790

به "مهلت اعتراض به نتایج کنکور 1400 امروز به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت اعتراض به نتایج کنکور 1400 امروز به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید