تور آلمان ارزان: نمایشگاه و کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

به گزارش مینی ست، نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر (ALTENPFLEGE)، یکی از پیشروترین رویدادهای تجاری و پزشکی است که در تاریخ 6 تا 8 اردیبهشت مصادف با 26 تا 28 آوریل 2022 در شهر هانوفر آلمان برگزار می گردد. کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار به تمام افرادی که به مسئولیت مراقبت از بیماران و سالمندان را به عهده دارند، توصیه می گردد. در این رویداد بیش از 650 غرفه دار از سراسر دنیا شرکت خواهند کرد که از آخرین پیشرفت ها، روندها و خدمات خود در حوزه پرستاری و مراقبت از بیمار رونمایی می نمایند.

تور آلمان ارزان: نمایشگاه و کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

شرکت کردن در نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر، فرصت خوبی برای آشنایی با متخصصان و کارشناسان این حوزه است و امکان شبکه سازی بین المللی برای علاقمندان این حوزه وجود دارد. برای اطلاع از جزئیات برگزاری این نمایشگاه این مطلب را در خبرنگاران مطالعه کنید.

درباره نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

نمایشگاه Altenpflege به صورت سالانه در کشور آلمان برگزار می گردد. به مدت دوسال به علت پاندمی کرونا امکان برگزاری گردهمایی حضوری وجود نداشت اما در آوریل 2022 امکان برگزاری مجدد این کنگره به وجود آمده است. رویداد کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر بستری مناسب و پویا برای ارائه تحقیقات نو به شمار می آید و امکان مصاحبه با غرفه داران بین المللی و پایه ریزی ارتباطات گسترده در آن وجود دارد. سهامداران بخش خصوصی در این کنگره گردهم می آیند تا در خصوص آینده مراقبت های پزشکی بیماران و سالمندان باهم مصاحبه نمایند.

هرساله بیش از 28هزار بازدید نماینده با خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت در این همایش شرکت می نمایند تا با توزیع نمایندگان و تصمیم گیرندگان مهم بین المللی ارتباط برقرار نمایند. در نمایشگاهی که در سال 2018 قبل از شیوع کرونا برگزار شده بود حدود 673 غرفه از 18 کشور حضور داشتند و انتظار می رود که در سال 2022 تعدا غرفه داران و کشورهای شرکت نماینده بیشتر باشد. از آنجایی که نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر جایگاه ویژه بین المللی دارد، موضوعات گسترده و مهمی در پنل ها از سوی غرفه داران ارائه می گردد.

موضوعات و برنامه های نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

متخصصانی که از کشورهای مختلف به این همایش می آیند می توانند در سالن هلث هالند (Health~Holland) غرفه ای داشته باشند و محصولات و خدمات خود را برای بازدیدنمایندگان به نمایش بگذراند. برای شرکت در نمایشگاه و در اختیار گرفتن غرفه می توانید به سایت کنگره پرستاری مراجعه کنید. متخصصانی که در این نمایشگاه غرفه داشته باشند می توانند از خدماتی مانند بنرهای تبلیغاتی، لوگو، آگهی و تمامی موارد مورد احتیاج برای تبلیغات به صورت رایگان استفاده نمایند. موضوعات مورد بحث در این نمایشگاه شامل موارد زیر می گردد:

  • آنالیز خدمات و محصولات هوشمند در جهت پیشگیری، توانبخشی و مراقبت از سالمندان و بیماران
  • ارائه دستگاه ها و لوازم پزشکی یکبار مصرف در حوزه مراقبت از معلولان و سالمندان
  • ارائه فناوری هایی برای اثربخشی و دیجیتالی کردن خدمات بیماران و معلولان (خدمات سلامت الکترونیک)

موضوعات کلی که در نمایشگاه پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر مطرح می شوند عبارتند از:

  • ارتقای خدمات پرستاری و درمان بیماران
  • تهیه امکانات و تجهیزات هوشمند و مدرن برای آسایش بیماران
  • فراهم کردن امکانات شغلی و تحصیلی برای معلولان و بیماران
  • ارائه محصولات بهداشتی و مراقبتی از بیماران
  • آموزش تغذیه صحیح به بیماران تحت مراقبت

چرا باید در نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر شرکت کرد؟

همایش ها و رویدادهای سالانه ای که برگزار می گردد در وهله اول در جهت تعامل بیشتر با متخصصان و کارشناسان بین المللی پی ریزی می گردد و سپس از خدمات و فناوری های نوین در آن حوزه رونمایی می گردد. این رویداد هم به طور متمرکز روی ارتباط گیری قوی بین غرفه داران و بازدیدنمایندگان تاکید می نماید. بعلاوه اطلاعات و فناوری های نوین در حوزه مراقبت از بیماران و سالمندان به صورت گسترده به روزرسانی می گردد.

در صورت مشارکت بیشتر می توان در این نمایشگاه با مشتریان و همکاران بالقوه ای ارتباط برقرار کرد که فرصت مناسبی برای توسعه کسب و کارها فراهم می نماید. از طرفی امکان اشتراک گذاری دانش و اطلاعات و ایجاد همکاری های بین المللی بسیار فراهم است.

شرکت ها و سازمان هایی که در حوزه مراقبت از بیمار و معلولان فعالیت می نمایند، می توانند مخاطبان تجاری نوی را دیدار و محصولات خود را به آنها عرضه نمایند.

زمان برگزاری نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

26 تا 28 آوریل 2022 مصادف با 6 تا 8 اردیبهشت از ساعت 11:30 صبح تا 12شب

مکان برگزاری نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

آدرس: آلمان، نمایشگاه هانوفر

محل نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر روی نقشه گوگل مپ

نظر شما در خصوص نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر چیست؟

نمایشگاه پرستاری و مراقبت از بیمار پلتفرمی ضروری در صنعت مراقبت های سرپایی و بستری از بیماران و معلولان در سراسر دنیا به شمار می آید. باتوجه به اهداف و اطلاعاتی که در زمینه برگزاری این نمایشگاه ارائه شد، نظرتان در خصوص چنین رویدادهایی چیست و اگر در این کنگره شرکت نموده اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2024

به "تور آلمان ارزان: نمایشگاه و کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: نمایشگاه و کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید