هشت کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد

به گزارش مینی ست، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، هشت کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد.

هشت کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد

هشت کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم آنالیز عملکرد دو ساله وزارت میراث فرهنگی در قالب هشتمین همایش افق تحول با حضور سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل سالن همایش های موزه ملی ایران رونمایی شد.

این کتابها شامل یک عنوان کتاب به نام سند منظره وزارتخانه، شش جلد کتاب با عنوان دستنامه مخصوص مدیران و یک عنوان کتاب با موضوع ثبت آثار جهانی است.

علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در معرفی این کتابها گفت: عمده کتابهایی که امروز رونمایی می گردد، دستنامه ای برای مدیران است؛ آنچه یک مدیر کل استان باید بداند و آنچه که معاونان سه حوزه تخصصی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان باید بدانند.

وی اضافه کرد: در این کتابها توضیحاتی ارائه شده و اهم قوانین و مقررات در این کتابها به طور خلاصه آمده است.

دارابی گفت: کتاب آنچه مدیر کل یک استان باید بداند حاصل گفت و گو با 10 نفر از مدیران باسابقه وزارتخانه و دریافت تجربیات آنان است که یک سال و نیم جمع آوری و تدوین این کتاب به طول انجامیده است.

قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی بیان نمود: یک کتاب مربوط به ثبت جهانی آثار میراث فرهنگی ایران به وسیله یونسکو است و یک کتاب مهم دیگر مربوط به سند منظره 10 ساله وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

منبع: همگردی
انتشار: 16 آبان 1402 بروزرسانی: 16 آبان 1402 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2254

به "هشت کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید