تور آفریقای جنوبی ارزان: واکنش آفریقای جنوبی به ممنوعیت های سفر ناشی از شیوع اومیکرون

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، جو فاهلا، وزیر بهداشت آفریقای جنوبی طی بیانیه ای ضمن واکنش به ممنوعیت سفر به این کشور به علت شیوع نوع تازه ویروس کرونا موسوم به اومیکرون خاطرنشان کرد که دولت این کشور در خصوص نوع تازه کووید -19 با شفافیت عمل نموده و ممنوعیت ها برخلاف هنجارها و استانداردهای سازمان جهانی بهداشت است.

تور آفریقای جنوبی ارزان: واکنش آفریقای جنوبی به ممنوعیت های سفر ناشی از شیوع اومیکرون

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

وزیر بهداشت آفریقای جنوبی در ادامه تاکید نمود که نوع تازه احتمالاً سریع تر از سویه دلتا و بتا توسعه یابد، اما ممکن است واکسن های موجود در برابر نوع اومیکرون مؤثر باشند.

نالدی پاندور وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز در بیانیه ای خاطرنشان کرد: کشورش به حق همه کشورها برای اتخاذ تدابیر لازم برای حفاظت از شهروندان خود احترام می گذارد.

وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی هم با اشاره به تصمیم ممنوعیت سفر انگلیس و آمریکا به آفریقای جنوبی در بیانیه ای تاکید نمود: این ممنوعیت تصمیم عجولانه ای به نظر می رسد که حتی سازمان جهانی بهداشت هنوز آن را توصیه نکرده است.

وی ابراز نگرانی کرد که ممنوعیت های مسافرتی مورد بحث آسیب جدی به گردشگری این کشور وارد کند.

لازم به ذکر است، کمیسیون اتحادیه اروپا پیشتر پرواز به جنوب آفریقا را متوقف کرد. بلژیک نیز با تصمیم این اتحادیه درخواست فوق را اجرایی می نماید.

پیش از این انگلستان به علت شناسایی نوع تازهی از ویروس کرونا به نام B.1.1.529 که در آفریقای جنوبی و بوتسوانا مشاهده شده است، 6 کشور آفریقایی را در لیست قرمز سفر قرار داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1833

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: واکنش آفریقای جنوبی به ممنوعیت های سفر ناشی از شیوع اومیکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: واکنش آفریقای جنوبی به ممنوعیت های سفر ناشی از شیوع اومیکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید