واکنش هلال احمر درباره حمله مردم برای دریافت چراغ نفتی در تربت جام ، ما صرفا تامین کننده والورها بودیم

به گزارش مینی ست، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر درباره اتفاقات پیش آمده در توزیع چراغ والوور نفتی در شهرستان تربت جام توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش هلال احمر درباره حمله مردم برای دریافت چراغ نفتی در تربت جام ، ما صرفا تامین کننده والورها بودیم

به گزارش خبرنگاران، اشکان موسوی درباره ویدئو منتشره در شبکه های اجتماعی از ازدحام مردم تربت جام و کوشش برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی، گفت: طبق درخواست شرکت گاز استان خراسان رضوی مقرر شد که جمعیت هلال احمر 8000 عدد والوور نفتی را به ستاد بحران و فرمانداری تربت جام تحویل دهد.

وی با بیان اینکه 6000 عدد از این چراغ های والوور تحویل داده شد، گفت: مقرر شد 2000 چراغ دیگر هم تحویل گردد و به همین دلیل نیز یک تریلی بارگیری شده و به تربت جام رفت.

موسوی اضافه نمود: وقتی تریلی به شهر رسید، وارد شعبه هلال احمر شد تا تصمیم گیری درباره ترخیص و نحوه توزیع والورها ازسوی مسئولان فرمانداری و ستاد بحران انجام گردد.

وی با بیان اینکه سیاست گذاری و نحوه توزیع این وسایل گرمایشی برعهده هلال احمر نیست، گفت: متاسفانه بعضی از شهروندان برای گرفتن چراغ وارد شعبه شدند و اتفاقاتی پیش آمد. اما ضروری است مردم بدانند که توزیع و نحوه توزیع آن ارتباطی به هلال احمر نداشت و این جمعیت صرفا تامین کننده والورها بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2162

به "واکنش هلال احمر درباره حمله مردم برای دریافت چراغ نفتی در تربت جام ، ما صرفا تامین کننده والورها بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هلال احمر درباره حمله مردم برای دریافت چراغ نفتی در تربت جام ، ما صرفا تامین کننده والورها بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید