ورود موادغذایی همراه مسافر از چین و کشور های جنوب شرق آسیا به کشور ممنوع شد

به گزارش مینی ست، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ممنوعیت ورود مواد غذایی همراه مسافر از مبداء چین و کشور های جنوب شرق آسیا به کشور اطلاع داد و گفت: بازگشت و قرنطینه آن تعدادی از هموطنان که در ووهان چین به سر می برند و تمایل به بازگشت دارند، امروز پیگیری شد.

ورود موادغذایی همراه مسافر از چین و کشور های جنوب شرق آسیا به کشور ممنوع شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کیانوش جهانپور، ضمن تاکید بر اینکه هیچ مورد مشکوکی از کروناویروس در ایران تا این لحظه مشاهده نشده است، از ممنوعیت ورود هرگونه غذا و مواد غذایی همراه مسافر از مبدا چین و کشور های جنوب شرقی آسیا که درگیر با این بیماری هستند اطلاع داد.

وی اضافه نمود: بدنبال اقدامات صورت گرفته در مورد پیشگیری و کنترل و مدیریت بیماری کرونا ویروس جدید در تعامل با دستگاه های ذیربط، مقرر شد از ورود هرگونه غذا، مواد یا فرآورده غذایی همراه مسافر از چین به داخل کشور جلوگیری گردد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین اضافه نمود: تعدادی از هموطنان مان از جمله 15 دانشجوی ایرانی در ووهان چین به سر می برند که موضوع سلامت آن ها و نیز بازگشت و قرنطینه آن تعداد که تمایل به بازگشت به کشور دارند، امروز توسط معاون بهداشتی وزیر در ارتباط با مسولان دیپلماتیک و مسوولان چینی پیگیری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 646

به "ورود موادغذایی همراه مسافر از چین و کشور های جنوب شرق آسیا به کشور ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود موادغذایی همراه مسافر از چین و کشور های جنوب شرق آسیا به کشور ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید