پبش بینی رشد 40 درصدی مرسولات پستی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش مینی ست، مهران حموله در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خوزستان ، درخصوص تمهیدات اجرا شده جهت ارسال مرسولات پستی استان خوزستان گفت: اداره کل پست استان خوزستان مانند سال گذشته تمام توان اجرایی خود را برای توزیع کتاب های دومین نمایشگاه مجازی کتاب به کار می گیرد.

پبش بینی رشد 40 درصدی مرسولات پستی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

حموله اضافه نمود: جلسات مختلفی با مسئولان ادارات، واحدهای اجرایی و موزعین درخصوص اهمیت و نحوه اجرای این طرح گذاشته شده و برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به توزیع 65 هزار جلد کتاب در استان خوزستان در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: همکاری در زمینه قبول کتاب از ناشران استانی و ارسال و همچنین توزیع کتاب های رسیده از دیگر استان های کشور در سریع ترین زمان ممکن در حال انجام است و همکاران ما در سال گذشته تعهد توزیع کتاب در نقطه صفر مرزی خوزستان را نیز برعهده داشته اند.

وی ضمن شرح مراحل کاری پست از زمان تحویل کتاب از ناشران شرح داد: زمانی که کتاب از طریق ناشران بسته بندی شده و به پست تحویل داده می شود پیامک آن برای خریدار ارسال شده و خریدار می تواند با توجه به فاصله مکانی شهر ناشر تا نشانی اعلامی خود، طی چند روز منتظر دریافت کتاب باشد.

مدیرکل پست خوزستان ادامه داد: :مرسولات نمایشگاه کتاب امسال با توجه به استفاده از تجهیزات نو پستی دچار آسیب نخواهد شد و در ارسال و توزیع بسته ها هیچ گونه مسئله ای وجود ندارد.

حموله گفت: این اداره کل تمهیدات لازم را درخصوص افزایش شیفت ها و خودرو ها در صورت بالا بودن ترافیک مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب دیده است و پیش بینی می شود به نسبت سال گذشته رشد 30 تا 40 درصدی در ارسال مرسولات داشته باشیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1940

به "پبش بینی رشد 40 درصدی مرسولات پستی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پبش بینی رشد 40 درصدی مرسولات پستی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید