کانادا با طناب پوسیده انگلیس به ته چاه می رود، سوپاپ اطمینان دولت کانادا برای سرپوش گذاشتن بر اعتراضات مردمی علیه حاکم بریتانیا چیست

به گزارش مینی ست، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اضافه کرد: کانادا با طناب پوسیده انگلیس به ته چاه می رود و ما باید با تدابیر عاقلانه، واکنش صریح و قاطعانه به این عمل نشان دهیم.

کانادا با طناب پوسیده انگلیس به ته چاه می رود، سوپاپ اطمینان دولت کانادا برای سرپوش گذاشتن بر اعتراضات مردمی علیه حاکم بریتانیا چیست

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

به گزارش گروه وبگردی خبرنگاران ، محمد اسماعیل کوثری؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، اقدام کانادا در تعطیلی سفارتخانه اش در تهران را پس لرزه سونامی توفیق عظیم ایران علیه سیاست های غرب در اجلاس جنبش عدم تعهد ارزیابی کرد و اضافه کرد: یکی از دلایل دیگری که می توان برای اقدام دولت کانادا درخصوص تعطیلی سفارتخانه اش در تهران عنوان نمود این است که این کشور سعی دارد برای سرپوش گذاشتن بر اعتراضات مردمی این کشور برای استقلال از انگلیس سوپاپ اطمینانی ایجاد کند

وی ، اضافه کرد: دولت کانادا با این اقدام خود به عنوان یک مستعمره عظیم بریتانیا صغیر نشان داد که آنچه را انگلیس دیکته می نماید انجام می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اضافه کرد: غرب نشان داد که تحمل موفقیت ایران در عرصه بین الملل را ندارد و در واقع با این اقدام خود قصد تحت الشعاع قرار دادن اجلاس تهران را داشت.

کوثری خاطر نشان کرد: کانادا با طناب پوسیده انگلیس به ته چاه می رود و ما باید با تدابیر عاقلانه به این عمل واکنش نشان صریح و قاطعانع نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه انتقام گیری آمریکا و هم پیمانانش از پیروزی دیپلماتیک ایران خارج از انتظار نبود، گفت: مردم انقلابی ما با استناعت از دیپلماسی نه شرق نه غربی جمهوری اسلامی خواهان اخراج شدن هرچه سریعتر کارکنان سفارتخانه کانادا در تهران هستند.

کوثری در سرانجام از تهیه پیش نویس طرح قطع رابطه تجاری و مالی با کانادا و تحریم کلیه کالاهای این کشور در در کمیسیون انیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس اطلاع داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 813

به "کانادا با طناب پوسیده انگلیس به ته چاه می رود، سوپاپ اطمینان دولت کانادا برای سرپوش گذاشتن بر اعتراضات مردمی علیه حاکم بریتانیا چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا با طناب پوسیده انگلیس به ته چاه می رود، سوپاپ اطمینان دولت کانادا برای سرپوش گذاشتن بر اعتراضات مردمی علیه حاکم بریتانیا چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید