15 نکته مهم که پیش از خرید دمپایی و صندل بچگانه از قلم نیاندازید!

به گزارش مینی ست، اگر قصد خرید دمپایی بچگانه را دارید، با ما همراه باشید تا با نکاتی که قبل از خرید دمپایی بچگانه باید رعایت کنید، بیشتر آشنا شوید.

15 نکته مهم که پیش از خرید دمپایی و صندل بچگانه از قلم نیاندازید!

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام صندل، پا قلب دوم ماست! همه ما این جمله را شنیده ایم. این جمله به درستی نشان دهنده اهمیت انتخاب پاپوش مناسب است. اهمیت این موضوع در سالهای ابتدایی زندگی بیشتر می گردد. بنابراین برای داشتن انتخاب خوب برای خرید دمپایی کودک باید به نکات زیادی توجه کنید. قبل از خرید دمپایی بچگانه باید پا کودک به درستی میزان گیری گردد. مهمترین فاکتور در انتخاب دمپایی بچه گانه مناسب بودن آن برای پا کودک است.

چه زمانی برای خرید کفش کودک مناسب است؟

مشاهده اولین قدم های کودک از جمله لذت بخش ترین لحظات زندگی والدین است. در خصوص این سوال که زمان مناسب برای خریداری دمپایی برای کودک کی است؟ باید گفت تا زمانی که کودک راه رفتن را یاد نگرفته نیازی به خرید دمپایی برای او نیست. ناگفته نماند که برای بچه ها پاپوش های متنوعی نیز فراوری می گردد.

هنگامی که کودک راه رفتن را می آموزد، شرایط تغییر می نماید. در این زمان می توان دمپایی مناسب برای کودک بخرید. اگر کودک بدون دمپایی در محیط خارج از خانه راه برود، ممکن است پاهایش آسیب ببیند. بهتر است با خریداری دمپایی مناسب، راحتی کودک خود را هنگام تحرک و راه رفتن تضمین کنید.

نکات مهم که در زمان خرید دمپایی بچگانه باید به آن توجه داشت؟

1- برای بچه ها انواع مختلف دمپایی روفرشی فراوری می گردد. تنوع دمپایی بچه هاه سبب شده تا والدین هنگام خرید دمپایی روفرشی برای فرزندشان انتخاب های بیشتری داشته باشند.

2- هنگام خرید دمپایی بچگانه باید به مکانی که قصد دارید از دمپایی آن بهره ببرید، توجه داشته باشید. به بیانی ساده تر دمپایی روفرشی با دمپایی طبی که برای درمان صافی کف پا استفاده می گردد، فرق دارد.

3- جدای از بحث ظاهر دمپایی هنگام خرید دمپایی بچه گانه نکات مهمتری هم وجود دارد. از جمله این نکات می توان به جنس و راحتی پا درون دمپایی اشاره نمود.

4- بچه ها تحرک زیادی دارند، بنابراین انعطاف پذیری و راحت بودن پا درون دمپایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

5- دمپایی را انتخاب کنید که جنس خوب و با کیفیتی داشته باشد. جنس دمپایی در مکان و نحوه استفاده از آن بسیار اهمیت دارد.

6- مهمترین نکته ای که هنگام خرید دمپایی بچگانه باید به آن توجه کرد، میزان و سایز دمپایی است. قبل از اینکه نسبت به خرید دمپایی کودک اقدام کنید، باید به درستی پا کودک را میزان بگیرید. در این بین لازم به شرح است که سرعت رشد در بچه ها زیاد است. این موضوع سبب شده تا هر دفعه که دمپایی نو برای کودک می خرید، لازم باشد تا پا کودک را میزان گیری کنید. برترین حالت برای میزان گیری پا کودک حالت ایستاده است . ناگفته نماند که به طور معمول یک پا از پای دیگر بزرگتر است. اگر می خواهید میزان گیری دقیقی داشته باشید باید به سایز هر دو پا توجه کنید.

7- سرعت رشد در سالهای اولیه زندگی زیاد است. پا هم از این قاعده مستثنی نیست. برای اینکه کودک هنگام راه رفتن راحت باشد و پس از مدت کوتاهی دمپایی بچه گانه کوچک نگردد، پیشنهاد می گردد که هنگام خرید دمپایی بچگانه، دمپایی را انتخاب کنید که کمی بزرگتر از سایز پا کودک باشد. ناگفته نماند که دمپایی بچه گانه تنها باید نیم سانت بزرگتر از سایز پا خود کودک باشد. دمپایی خیلی بزرگتر هم می تواند تاثیرات منفی روی فرایند رشد پا کودک داشته باشد.

8- برای اطمینان از مناسب بودن سایز دمپایی کودک، هنگام خرید کودک را با خود ببرید. دمپایی را پای کودک کنید و در خصوص راحت بودن دمپایی داخل پا از او سوال بپرسید. در خصوص خرید اینترنتی هم حتما کف پای کودکتان را به سانتیمتر میزان گیری کنید و با جدول سایز بندی محصول مقایسه کنید.

در هنگام خرید صندل بچگانه به چه موضوعاتی توجه کنیم؟

1- از جمله نکات مهمی که هنگام خرید صندل بچگانه باید به آن توجه کرد، توجه به ظاهر و جنس آن است.

2- روی دمپایی ترجیحا بسته باشد. دمپایی رویه بسته برای بچه ها نو پا راحت تر و مناسب تر است.

3- صندل بچه گانه ای را انتخاب کنید که راحت و انعطاف پذیر باشد. برای اطمینان از انعطاف پذیری صندل آن را خم کنید. اگر به راحتی دوباره به حالت اولیه خود بازگشت یعنی از انعطاف خوبی برخوردار است.

4- هنگام خرید صندل برای کودک باید به این نکته هم توجه داشته باشید که باز و بسته کردن آن آسان باشد. به گونه ای که در مواقع لازم کودک بتواند به تنهایی صندل را به پا کند.

5- توجه به جنس و کیفیت صندل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر صندل از مواد اولیه بی کیفیت و نامرغوب فراوری شده باشد، می تواند سبب بوی بد پا گردد.

6- دمپایی را بخرید که کف آن ترجیحا ژله ای، نرم و راحت باشد.

7- بعلاوه وجود استوپر در کف صندل یا دمپایی سبب می گردد تا پا بهتر روی آن قرار بگیرد و هنگام راه رفتن لیز نخورد.

فرقی نمی نماید که برای دلبندتان دمپایی سگهای نگهبان می خرید یا طرح کیتی. مهم ترین نکته جنس مرغوب، راحتی و انعطاف پذیر بودن پوشینه پای کودک است. انتخاب دمپایی بچه گانه به علت رابطه مستقیم با سلامت پا کودک مهم است.

برای خرید آنلاین دمپای بچه گانه می توانید به سایت sandal.ir مراجعه کنید و در آنجا مدل های بسیاری ببینید که قطعا یکی آن ها می تواند نظر شما را جلب کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1841

به "15 نکته مهم که پیش از خرید دمپایی و صندل بچگانه از قلم نیاندازید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 نکته مهم که پیش از خرید دمپایی و صندل بچگانه از قلم نیاندازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید