آمادگی بخش خصوصی برای نوسازی مدارس آسیب دیده در سیل

به گزارش مینی ست، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران همراه با محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از مناطق سیل زده و آنالیز تخریب مدارس و آسیب های سیل، صبح امروز به کنارک سفر کرد و مورد استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نهاده شد.

آمادگی بخش خصوصی برای نوسازی مدارس آسیب دیده در سیل

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

بازدید از مدارس و مجتمع های آموزشی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان و افتتاح 2 مدرسه در چابهار و دشتیاری و کلنگ زنی مدرسه در دشتیاری از مهم ترین برنامه های وزیر آموزش و پرورش در سفر به این استان است.

در همین زمینه، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در جمع خبرنگاران از آمادگی اتاق ایران و مشارکت فعالان مالی به منظور نوسازی مدارس آسیب دیده استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

پیش از این، جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی اطلاعیه ای از آمادگی به منظور دریافت و توزیع یاری های نقدی برای سیل زدگان جنوب شرقی کشور اطلاع داده بود.

استان سیستان و بلوچستان از اواسط هفته گذشته به واسطه بارش های بی سابقه درگیر سیل شده است.

بر اساس برآوردهای اولیه 20 هزار واحد مسکونی تحت تاثیر سیل بوده و خسارت وارده به زیرساخت های استان بیش از سه هزار و 300 میلیارد تومان ارزیابی شده است که به جاده ها، تاسیسات آب و برق، بخش کشاورزی و منازل مسکونی مربوط است. علاوه بر این بنا بر اعلام مقامات استانی، بیش از 7 هزار راس دام در مناطق سیل زده تلف شده اند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 605

به "آمادگی بخش خصوصی برای نوسازی مدارس آسیب دیده در سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بخش خصوصی برای نوسازی مدارس آسیب دیده در سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید