ادعای نماینده تونسی درباره خیانت و ارتباط رئیس جمهور این کشور با سیا

به گزارش مینی ست، یک نماینده تونسی رئیس جمهور این کشور را به خیانت متهم کرد و مدعی شد که اسنادی در اختیار دارد که نشان می دهد وی به حمایت اقتصادی از سوی سیا دست یافته است.

ادعای نماینده تونسی درباره خیانت و ارتباط رئیس جمهور این کشور با سیا

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، راشد الخیاری، نماینده تونسی گفت: قیس سعید، رئیس جمهور تونس طی کمپین انتخابات ریاست جمهوری پنج میلیون دلار از یک افسر سازمان اطلاعات آمریکا که در سفارت کشورش در پاریس کار می نماید، دریافت نموده است. مدیر کمپین قیس سعید این مبلغ را به وسیله حواله پستی دریافت کرد. من اسناد و مدارکی دارم که این را ثابت می نماید.

وی اضافه کرد: فایل صوتی و تصویری از قیس سعید که درحال صحبت با سازمان اطلاعات آمریکا است، وجود دارد. ما تمام اسنادی را که ثابت می نماید وی اموال زیادی را از آمریکا دریافت نموده است، در اختیار داریم. نوفل سعید، برادر قیس سعید قبل از انتخابات تماس تلفنی را از آمریکا دریافت نموده بود که به او مژده ریاست جمهوری برادرش را داده بودند.

این نماینده گفت: رئیس جمهور باید مصونیت را رها نموده و به دستگاه قضایی و دادستانی کل برای حل و فصل این موضوع و باطل کردن نتیجه انتخابات برود.

راشد الخیاری از ائتلاف الکرامه پیشتر نیز با انتقاداتی که از قیس سعید نموده بود جنجال گسترده ای را ایجاد کرد. وی گفته بود قیس سعید عجیب و غریب است و خود را منجی موعود و خیر مطلق و دیگران را شر مطلق می داند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1562

به "ادعای نماینده تونسی درباره خیانت و ارتباط رئیس جمهور این کشور با سیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای نماینده تونسی درباره خیانت و ارتباط رئیس جمهور این کشور با سیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید