امضای تفاهم نامه همکاری میان هیات ورزش همگانی خوزستان و دانشگاه چمران

به گزارش مینی ست، خبرنگاران/خوزستان هیات ورزش های همگانی خوزستان با هدف توسعه علمی و ترویج سلامت و نشاط اجتماعی، تفاهم نامه ای با دانشگاه شهید چمران اهواز امضا کرد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان هیات ورزش همگانی خوزستان و دانشگاه چمران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

تفاهم نامه دوجانبه همکاری بین هیات ورزش های همگانی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز روز گذشته، یکشنبه با حضور امید حاجتی رئیس هیات ورزش های همگانی استان و غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگاران، امید حاجتی رئیس هیات ورزش های همگانی خوزستان در این جلسه گفت: دانشگاه شهید چمران به عنوان یک دانشگاه پیشرو و مادر در سال های اخیر در مساله سیل، کرونا و ریزگردها، بازوی علمی برای سازمان ها در اجرای طرح ها و برنامه های متنوع اجرایی بود.

وی با تاکید بر ضرورت فعالیت های سلامت محور همراه با اجرای برنامه هایی با نشاط اجتماعی برای مردم خوزستان مطرح نمود: دانشگاه سهم خود را در توسعه ورزش های همگانی مانند فعالیت سایر موضوعات معین کند. همچنین با فعال سازی ظرفیت های علمی اساتید و دانشجویان و ارائه مقالات علمی پژوهشی در ترویج فرهنگ ورزش های همگانی، می توان سلامت جسمی و نشاط اجتماعی را به مردم خوزستان هدیه داد.

رئیس هیات ورزش های همگانی خوزستان اضافه نمود: تعامل دانشگاه با هیات ورزش های همگانی قطعا برای سلامت جسمی و نشاط اجتماعی 4 میلیون و 800 هزار خوزستانی موثر خواهد بود. مسئولیت اجتماعی ما باعث شد با ایجاد زیر ساخت های حوزه ورزش های همگانی، بستر را برای جامعه سالم و با نشاط و رشد استعدادهای ورزشی فراهم سازیم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین هیات ورزشی از نظر جامعه تحت پوشش، هیات ورزش های همگانی است، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا فعالیت های هیات ورزش های همگانی با ساز و کار جدید در بستر فضای مجازی، صدا و سیمای استان و در قالب پویش های مردمی، مسابقات ورزشی، ایجاد چالش و تمرینات زنده و فراوری محتوا صورت گرفت که مورد استقبال مردم نیز واقع شد.

حاجتی با بیان این که ایده آل و شعار ما در ورزش های همگانی استان، ورزش کردن مردم خوزستان به صورت سه روز در هفته است، ادامه داد: برای دستیابی به این مهم و داشتن جامعه سالم در حال اجرای فعالیت های متنوع ورزشی هستیم. فراوری محتوا برای ایجاد نشاط و سلامت مردم به ویژه اقشار سالمند، کارمند و مادران باردار و کاهش هزینه درمانی این افراد از دیگر اهدافی است که انتظار می رود دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان ظرفیت نخبگانی به هیات ورزش های همگانی یاری کند.

به گزارش خبرنگاران، همچنین غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پذیرفتن مسئولیت اجتماعی با وجود مشغله بالا در سازمان مدیریت و برنامه ریزی از سوی آقای حاجتی، وظیفه ما را به عنوان دانشگاه شهید چمران در همراهی با هیات ورزش های همگانی مصمم تر کرد و همکاری در اجرای فعالیت های ورزشی را وظیفه خود می دانیم. ما از ظرفیت علمی دانشگاه برای اجرای بهتر فعالیت ها استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که رسالت دانشگاه شهید چمران اهواز ارتباط با جامعه و صنعت و ... است، اضافه نمود: همکاری با هیات ورزش های همگانی به دلیل این که در جهت سلامت مردم است، از مصادیق شاخص رسالت دانشگاه شهید چمران اهواز به شمار می آید. در جهت توسعه ورزش های همگانی از تمامی توان، امکانات و ظرفیت های دانشگاه استفاده خواهیم کرد. ورزش های همگانی با تکیه گاه علم و پژوهش قطعا باعث کاهش هزینه های درمانی شهروندان و بالا رفتن نشاط اجتماعی و سلامت جسمانی آن ها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1178

به "امضای تفاهم نامه همکاری میان هیات ورزش همگانی خوزستان و دانشگاه چمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری میان هیات ورزش همگانی خوزستان و دانشگاه چمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید