انتقاد مسکو از رویکرد سیاسی سازمان ملل درباره حقوق بشر در ایران خبرنگاران

به گزارش مینی ست، نمایندگی روسیه در سازمان های بین المللی در ژنو از رویکرد سیاسی سازمان ملل درباره موضوع حقوق بشر در ایران انتقاد کرد.

انتقاد مسکو از رویکرد سیاسی سازمان ملل درباره حقوق بشر در ایران خبرنگاران

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روسیه امروز (سه شنبه) از رویکرد سیاسی سازمان ملل درباره موضوع حقوق بشر در ایران انتقاد کرد.

نمایندگی روسیه در سازمان بین المللی در ژنو در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: متاسفانه مدت هاست که مذاکره درباره پیشبرد و حمایت از حقوق بشر در ایران به شیوه ای سیاسی به پیش برده می گردد و منحصرا از آن برای اهداف ژئوپلتیک استفاده می گردد.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل به ابراز نگرانی درباره موضوع ادعایی کوچک شدن فضای مدنی در ایران پرداخت.

آلمان نیز در این جلسه مدعی وخیم بودن اوضاع حقوق بشر در ایران شد و درباره اوضاع اقلیت های مذهبی در ایران ابراز نگرانی کرد.

این ابراز نگرانی آلمان در حالی مطرح می گردد که آرش آبایی از رهبران جامعه یهودیان ایران در نشستی آنلاین دانشگاه یشیوا در نیویورک که با حضور تعداد دیگری از خاخام های یهودی بود درباره شرایط جامعه یهودیان در ایران پرداخت.

وی در این مصاحبه گفت که بر خلاف تصور رایج، یهودیانی که امروزه در ایران زندگی می نمایند با سهولت بیشتری به انجام عبادت های خود نسبت به پیش از انقلاب اسلامی می پردازند.

آبایی که مهندس عمران بوده در این کنفرانس مجازی به تشریح این اعتقاد خود پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی به دلیل تعهد عمیق خود به قوانین مذهبی، تعامل بهتری با شهروندانش از جمله مسیحیان و یهودیان دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1507

به "انتقاد مسکو از رویکرد سیاسی سازمان ملل درباره حقوق بشر در ایران خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مسکو از رویکرد سیاسی سازمان ملل درباره حقوق بشر در ایران خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید