برگزاری جلسه شورای اصلاحات ارضی درمورد اختلاف به وجود آمده درروستای آقاج اوغلوتبریز

به گزارش مینی ست، خبرگزاری خبرنگاران-شورای اصلاحات ارضی استان آذربایجان شرقی به منظور رسیدگی و اتخاذ تصمیم در خصوص اختلاف به وجود آمده در روستای آقاج اوغلو از توابع شهرستان تبریز، تشکیل جلسه داد.

برگزاری جلسه شورای اصلاحات ارضی درمورد اختلاف به وجود آمده درروستای آقاج اوغلوتبریز

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ در این جلسه که با حضور، طرفین پرونده و وکلای آنان برگزار گردید، اعضای شورای اصلاحات ارضی، دفاعیات و مستندات طرفین پرونده را استماع نمودند تا پس از آنالیز دقیق موضوع، نسبت به اتخاذ تصمیم و صدور رای اقدام کنند.

لازم به ذکر است، شورای اصلاحات ارضی به عنوان یکی از مراجع اختصاصی اداری، به موجب قوانین و مقررات موضوعه صلاحیت رسیدگی به اختلافات و اشتباهات قلمی اسناد تنظیمی از قبیل اشتباه در نام و مشخصات متعاملین، مشخصات ملک و ثمن مورد معامله، اشتباهات قانونی به تشخیص وزیر جهاد کشاورزی در هر زمان که روشن گردد، مستثنیات مالکین اراضی که اشتباهات در اسناد زارعان قید نگردد و سایر موارد مرتبط را داشته و با صدور آرای اداری لازم الاجرا، اتخاذ تصمیم می کند.

در حال حاضر، اعضای شورای اصلاحات ارضی استان را رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مدیر امور اراضی استان، معاون توسعه و ساماندهی اراضی، رئیس اداره امور حقوقی و مالکیت اراضی و رئیس اداره ساماندهی اراضی تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1974

به "برگزاری جلسه شورای اصلاحات ارضی درمورد اختلاف به وجود آمده درروستای آقاج اوغلوتبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه شورای اصلاحات ارضی درمورد اختلاف به وجود آمده درروستای آقاج اوغلوتبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید