تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا شروع می گردد

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، سیداسماعیل موسوی در بیست و هشتمین جلسه ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس تقویم زمانی انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدها از روز پنجشنبه 13 شهریورماه در 11 حوزه انتخابیه آغاز می گردد و یک هفته ادامه می یابد و ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 20 شهریورماه تبلیغات به خاتمه می رسد.

تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا شروع می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور توضیح داد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، تبلیغات نامزدها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می گردد، به همین منظور در هر استان، روسای دانشگاه های علوم پزشکی با حکم استاندار عضو ستاد انتخابات استان شده اند. علاوه بر آن، و به منظور کنترل و نظارت دقیق بر برنامه های تبلیغی نامزدها، کمیسیون تبلیغات در استان ها با حضور معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، رئیس هیأت نظارت و مدیرکل صدا و سیمای استان تشکیل شده است.

فعالیت نامزدهای انتخابات در شبکه های استانی

موسوی با اشاره به اینکه عمده فعالیت نامزدهای انتخابات در فضای مجازی و شبکه های استانی خواهد بود، گفت: نامزدها ستاد تبلیغاتی نخواهند داشت ولی می توانند مرکزی برای رتق و فتق امورات اجرایی و ساماندهی کنندگان خود در شعب اخذ رای داشته باشند. همچنین بر اساس قانون، نامزدها می توانند با هماهنگی فرمانداران و بخشداران از ظرفیت هایی که شهرداران و دهیاران در شهرها و روستاها فراهم می کنند برای نصب آثار تبلیغی خود استفاده کنند. آثار تبلیغاتی نامزدها نباید بیش از 50 در 70 سانتی متر باشد. در ضمنً توزیع اقلام تبلیغاتی که میان مردم دست به دست و باعث ابتلای مردم به ویروس کرونا می گردد، ممنوع است و قطعا جلوگیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در ادامه به برگزاری جلسات هماهنگی با شورای نگهبان و صدا و سیما اشاره و اعلام نمود: در این دوره بر اساس دستورالعمل های بهداشتی، به جای تجمعات و گردهمایی نامزدها و طرفدارانشان، فرصتی فراهم شده تا نامزدها با همکاری صدا و سیما برنامه تبلیغی فراوری کنند و از شبکه استانی در قالب برنامه های تلویزیونی و رادیویی پخش گردد. این تصمیم به منظور پرهیز از تجمعات غیرضرور برای مهار کرونا و قطع زنجیره انتقال اتخاذ شده است. دستورالعمل ویژه­ ای نیز تدوین شد که به استانداری ها و فرمانداری ها ابلاغ شده است.

موسوی با اعلام این که در این دوره 22 نفر از نامزدهای انتخابات برای ورود به مجلس یازدهم رقابت خواهند کرد، از نامزدها و طرفداران شان خواست به پروتکل های بهداشتی توجه عمیق داشته باشند، با فرمانداری ها و بخشداری ها همکاری کنند و از هر نوع فعالیتی که موجب تشدید بیماری کرونا و ابتلای مردم می گردد جداً پرهیز کنند.

دومین دور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز آدینه 21 شهریور همزمان در 9 استان برای 11 حوزه انتخابیه شامل 24 شهرستان برگزار می گردد. انتخابات این دوره از خانه ملت در حوزه های انتخابیه لنجان، بیجار، دهلران، سمیرم، کرج، اسلام آباد غرب، کردکوی، کرمانشاه، اهواز، میانه و زنجان به دور دوم کشیده شد.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1136

به "تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید