تقویت طرح مسکن ویژه تهرانسر در دستورکار نهاده شد

به گزارش مینی ست، تهران (پانا) - شهردار منطقه 21 تهران درباره بازدید وزیر راه و شهرسازی از طرح مسکن ویژه و طرح اقدام ملی در این منطقه گفت: در این بازدید مسائل فی مابین مطرح شد و پیرو تاکید شهردار تهران اقدامات اداری لازم برای تقویت طرح مسکن ویژه در دستور کار نهاده شد.

تقویت طرح مسکن ویژه تهرانسر در دستورکار نهاده شد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، رضا رجب زاده با بیان اینکه موضوعی که شهرداری منطقه در این بازدید عنوان نمود، تامین سرانه های لازم برای مسکن ویژه و ملی است، اضافه کرد: زمانی که این مسکن ها آماده و تحویل متقاضیان گردد، ادامه زندگی در این محدوده ها احتیاج به تامین سرانه هایی مانند مدرسه، سرانه های فرهنگی، مذهبی و بهداشتی و درمانی دارد. بخشی از این سرانه ها را شهرداری تامین می نماید که بر همین اساس تقاضا کردیم زمین هایی به شهرداری تحویل داده گردد تا اقدامات لازم در این زمینه انجام گردد اما تامین بخش های دیگری از این سرانه ها احتیاج به تعاملات دستگاه های اجرایی مانند سازمان نوسازی مدارس و دیگر دستگاه های متولی دارد که مسئول احداث آن سرانه ها هستند و باید مذاکرات انجام و اعتبارات لازم به این موضوع تخصیص داده گردد.

رجب زاده در ادامه با بیان اینکه این طرح در چند سال آینده و بعد از ساخت واحدها، بار جمعیتی در منطقه ایجاد خواهد نمود، ادامه داد: برای اینکه مردم مسئله ای در بحث سرانه ها نداشته باشند و اقدامات رفاهی لازم برای مردم صورت بگیرد باید همه دستگاههای مرتبط پای کار بیایند و شهرداری هم به سهم خود کار را آغاز نموده و تعدادی بوستان را در این محدوده ها احداث و برنامه هایی مانند پروژه های توسعه محلی را در آن محدوده تعریف کرد.

شهردار منطقه 21 در انتها وجود یک زندگی با کیفیت در آن محدوده را احتیاجمند تأمین سرانه ها دانست و یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی نیز دستورات لازم را در این زمینه ابلاغ کرد و امیدواریم که این دستورات به نتیجه برسد و عملیاتی گردد.

مسکن ویژه تهرانسر به عنوان یکی از طرح های جایگزین مسکن مهر در اواخر دولت دهم مطرح شد. در آن موقع بخشی از اراضی واقع در یکی از محلات جنوب غربی تهران- تهرانسر- برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد. در ابتدای تعریف این طرح قرار بود بیش از چهار هزار واحد مسکونی در این محله در قالب مسکن ویژه احداث گردد که بعد از انجام کارشناسی های اجرا شده، مقیاس این طرح به ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی کاهش یافت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1499

به "تقویت طرح مسکن ویژه تهرانسر در دستورکار نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت طرح مسکن ویژه تهرانسر در دستورکار نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید