کوشش برای دوری استانداردسازی از کارهای کوچک و کند اداری

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین ماجدی اردکانی عصر امروز در بازدید از یکی از واحدهای صنعتی استان یزد به مناسبت روز ملی کیفیت گفت: در استانداردهای ملی تدوین شده کشور ما، تعریف کیفیت از نگاه حاکمیت، در نظر دریافت شاخص هایی است که رعایت پایین تر از آن به بهداشت و ایمنی جامعه آسیب می زند و هزینه های مترتب به جلوگیری و درمان را افزایش می دهد.

کوشش برای دوری استانداردسازی از کارهای کوچک و کند اداری

وی اضافه کرد: از جمله نکات امیدوار نماینده این است که برخی از صاحبان صنایع در این استان با به روز رسانی فناوری فراوری، محصولات با کیفیت و ناب فراوری می نمایند.

ماجدی اردکانی ادامه داد: این رویه که برخاسته از اصالت و تدین مردمان زحمتکش این منطقه است، سبب شده تا فراوریات یزدی در بسیاری از کشورهای دنیا شهره باشد و متقاضیان با اطمینان خاطر از این کالاها استفاده نمایند.

مدیرکل استاندارد استان یزد اعلام کرد: صاحبان صنایع و خدمات و کسانی که عمر خود را در راه صنعتی کردن استان یزد مصروف داشته اند، پذیرفته اند که استقرار نظام استاندارد به نظم و قانون مندی در همه شئون جامعه انجامیده و بنای خود را در بازار کار و رقابت، جلب رضایت مشتریان اعم از داخلی و خارجی قرار داده اند.

وی تاکید نمود: به طور قطع تعامل ما و فراورینمایندگان موجب پیشرفت استان و کشور شده و چرخش چرخ های اقتصادی و صنعتی بهتر انجام خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: بر این باوریم که اجرای قوانین و مقررات به وسیله ایجاد فضای آرام، قابل دستیابی است و زنده نگه داشتن آن موجب برجسته شدن کیفیت می گردد و نتیجه این برجستگی اعتماد به نشان مقدس استاندارد و هموار شدن راه برای دنیای کردن آن است.

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد اضافه کرد: کوشش نموده ایم با اصلاح فرآیندها و روان سازی آنها، ارتباطاتمان را با آنان که کمر همت به حمایت از کالای استاندارد ایرانی بسته اند، قوی تر کنیم همچنین کوشش نموده ایم تا خود را گرفتار کارهای کوچک و کند اداری نکنیم تا منافع صاحبان صنایع و خدمات حفظ شده و در عین حال پاسدار حقوق شهروندان باشند.

ماجدی اردکانی تاکید نمود: کوشش شده تا انگیزه ها برای ارتقای کیفیت و رعایت استانداردها افزایش یابد و در این راه برای تحول از همه ایده هایی که صادقانه ارائه گردد، استفاده خواهیم کرد زیرا بر این باوریم که کیفیت و استاندارد را باید باور داشت چرا که ایجاد این باور نوعی هنر فرهنگی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 88

به "کوشش برای دوری استانداردسازی از کارهای کوچک و کند اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای دوری استانداردسازی از کارهای کوچک و کند اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید