جدیدترین کتانی نایکی که شبیه کفش های کهنه است؛ قیمت: 180 دلار!

به گزارش مینی ست، به تازگی شرکت نایکی از کفش های کتانی جدیدی رونمایی نموده است که حتی دوستداران کتانی هم آن کفش را مسخره نموده و آن را شبیه کفش هایی می دانند که از سطح زباله بیرون آورده شده اند.

جدیدترین کتانی نایکی که شبیه کفش های کهنه است؛ قیمت: 180 دلار!

به گزارش خبرآنلاین، نایکی اخیرا مدل جدیدی از کفش های کتانی به بازار ارائه داده است که از نظر ظاهر شبیه کفش های مندرس است. این کفش که به رنگ گل ولای است، که البته نوع سبز نئونی اش هم فراوری شده، این روز ها وارد بازار شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

بنابه گفته فراورینمایندگان این کتانی، این کفش با استفاده از الیاف بازیافتی فراوری شده و 180 دلار قیمت دارد.

اما دوستداران کفش های کتانی در شبکه های اجتماعی این کفش را با کفش هایی مقایسه کردند که در زباله ها یافت می گردد. بعضی از کاربران این شبکه ها نام های مختلفی، چون غوطه ور در زباله، قارچ پا و بی خانمان روی این کفش گذاشتند. بعضی دیگر هم که این کفش را چیزی شبیه ریه های فردی که روزی یک پاکت سیگار می کشد تشبیه کردند.

اما این کتانی دوام بسیار خوبی دارد. این را آن دسته از کاربرانی که این کتانی را خریده و استفاده می نمایند می گویند. بنابه گفته آن ها این کفش، راحت ترین کتانی است که با طراحی و انتخاب مواد باکیفیت، به یکی از بادوام ترین کتانی ها تبدیل شده است.

با اینحال بیشتر کاربران، خرید این کتانی را پول هدر دادن می دانند.

منبع: ndtv

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2216

به "جدیدترین کتانی نایکی که شبیه کفش های کهنه است؛ قیمت: 180 دلار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین کتانی نایکی که شبیه کفش های کهنه است؛ قیمت: 180 دلار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید