جزئیات وقوع طوفان در تهران

به گزارش مینی ست، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وقوع طوفان با سرعت 110 تا 90 کیلومتر بر ساعت در مرکز گفت: شهروندان حدالمقدور تا انتها شب از منزل خارج نشوند و در صورتی که در فضای باز هستند به محل های ایمن و سرپوشیده بروند.

جزئیات وقوع طوفان در تهران

علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری ومدیریت بحران تهران در تبادل نظر با فارس درباره وقوع طوفان در مرکز گفت: از حدود یک ساعت پیش طوفانی با سرعت بیش از 110 کیلومتر بر ساعت از محدوده هشتگرد شروع شده و به سمت تهران در حال پیشروی است.

وی اضافه کرد:در حال حاضر سرعت این طوفان در ایستگاه مهرآباد 100 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است که احتمالاً در تهران به علت برخورد با ساختمان ها و برج ها سرعت آن کاهش یافته و به 90 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که تقریباً معادل طوفان چند روز تهران پیش محسوب می گردد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بااشاره به اینکه این طوفان تا سه ساعت آینده ادامه دارد، گفت: شهروندان حدالمقدور تا انتها شب است از منزل خارج نشوند و در صورتی که در فضای باز هستند به محل های ایمن و سرپوشیده بروند که خطر سقوط درخت یا سازه آن ها را تهدید نکند وجود دارد.

وی اعلام نمود: بعلاوه بر اساس پیش بینی های انجام گرفته رگبار و رعد و برق همراه با طوفان تا انتها شب ادامه خواهد داشت.

نصیری تأکید کرد: با توجه به هشدار وزش های باد شدیداز شهروندان تقاضا می گردد حتی الامکان در معابر و فضا های عمومی و تفرجگاه ها حضور نداشته باشند و از پارک اتومبیل در کنار ساختمان های نیمه کاره، دکل ها، درختان، اثاثیه و مبلمان شهری پرهیز نمایند.

وی گفت: بعلاوه شهروندان از تردد در جاده های کوهستانی و تفرجگاه های کوه های شمالی تهران که احتمال ریزش کوه وجود دارد پرهیز نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2003

به "جزئیات وقوع طوفان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات وقوع طوفان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید