خانواده مبارک از اتحادیه اروپا شکایت می نماید

به گزارش مینی ست، در پی برداشته شدن نام خاندان حسنی مبارک رئیس جمهور اسبق مصر از تحریم های اتحادیه اروپا، این خاندان اعلام کردند که از اتحادیه اروپا شکایت خواهند کرد.

خانواده مبارک از اتحادیه اروپا شکایت می نماید

با ما سفر کنید و با تور گردشگری اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در پی برداشته شدن نام خانواده حسنی مبارک، رئیس جمهور اسبق مصر، از تحریم های اتحادیه اروپا، این خانواده بیان کردند که از اتحادیه اروپا شکایت خواهند کرد.

دفتر وکالت کارتر روک، وکیل خانواده مبارک در لندن در بیانیه ای بیان کرد که شورای اتحادیه اروپا نام حسنی مبارک و همسر وی سوزان ثابت و پسران وی علاء و جمال و عروس های وی را بعد از یک کارزار حقوقی 10 ساله از لیست تحریم های خود برداشت است.

این بیانیه افزوده که این دفتر وکالت از طرف موکلان خود مأمور شده که به شکایت خود از شورای اتحادیه اروپا ادامه دهد تا بتواند از آنها بابت اشتباه در درج نام این خاندان و رفتار ناموجهشان در یک دهه گذشته از آنان طلب خسارت کند.

به گزارش میدل ایست نیوز، در این بیانیه آمده که جمال مبارک به نمایندگی از این خانواده تأکید کرد که این تحریم های غیر قانونی در حالی علیه پدر مرحوم و مادر ما وضع شد که آنها هیچ اموالی در خارج مصر نداشتند.

او افزوده که اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای غیر اروپایی برای این اقدام خود کمترین تحقیقاتی انجام نداده بودند و اکنون بعد از 10 سال ادعاهای بی پایه و تحقیقات مفصل هیچ نوع نقض قوانین ازجانب هیچ از اعضای این خانواده شناسایی نشد.

جمال مبارک ضمن استقبال از اقدام شورای اتحادیه اروپا آن را اقدامی با تأخیر خواند و گفت که در آن پرداخت خسارت ناشی از این تصمیم غلط پیش بینی نشده و ما برای رسیدن به حقوقمان به کارزار حقوقی در اتحادیه اروپا ادامه می دهیم تا ثابت کنیم که این تحریم ها از شروع غیر قانونی بوده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1483

به "خانواده مبارک از اتحادیه اروپا شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده مبارک از اتحادیه اروپا شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید