خروج 160 هزار زائر از مرز خسروی، 35 هزار نفر از این مرز به کشور برگشته اند

به گزارش مینی ست، دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه از خروج 160 هزار زائر اربعین از مرز خسروی اطلاع داد و اضافه نمود: با آغاز موج بازگشت زوار، تاکنون 35 هزار نفر نیز به وسیله این مرز به کشور برگشته اند.

خروج 160 هزار زائر از مرز خسروی، 35 هزار نفر از این مرز به کشور برگشته اند

مسعود بهرام نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به خروج 160 هزار زائر از مرز خسروی تا به امروز، گفت: خوشبختانه در سال اول بازگشایی مرز خسروی با استقبال خوب زوار روبرو شدیم.

وی اضافه کرد: در ایام اربعین تا به امروز بیش از 160هزار زائر از این مرز راهی عتبات عالیات شده اند و خوشبختانه مسئله ای در بحث تردد و یا اسکان و تغذیه آنها نداشته ایم.

وی توضیح داد: ظرفیت اسکان 10 تا 15 هزار نفر در مرز خسروی فراهم شده و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد. همچنین ظرفیت توزیع روزانه 20 تا 25 هزار پُرس غذا هم در مرز فراهم شده و کمبودی در این زمینه هم گزارش نشده است.

بهرام نژاد با اشاره به آغاز موج بازگشت زوار، از فعالیت 24 ساعته مرز خسروی در این زمینه اطلاع داد و اضافه کرد: تمامی زوار چه آنها که از مرز خسروی خروج داشته اند و چه زائرانی که از سایر مرزها راهی عتبات عالیات شده اند، می توانند از مرز خسروی برای ورود به کشور استفاده نمایند.

این مسئول توضیح داد: تا به امروز نیز بیش از 35 هزار زائر به وسیله مرز خسروی به کشور بازگشته اند و درحال حاضر تردد زوار در گیت های ورودی مرز با ازدحام بیشتری همراه است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ورود در مرز خسروی به نسبت سایر مرزها در زمان کوتاهتری انجام می گردد و زوار برای بازگشت سریع به کشور می توانند به وسیله این مرز اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 485

به "خروج 160 هزار زائر از مرز خسروی، 35 هزار نفر از این مرز به کشور برگشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج 160 هزار زائر از مرز خسروی، 35 هزار نفر از این مرز به کشور برگشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید