داروها با واکسن کرونا تداخل دارند؟

به گزارش مینی ست، سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در مورد تداخل واکسن کرونا با داروهای قبلی بیمار توضیحاتی را ارائه کرد.

داروها با واکسن کرونا تداخل دارند؟

به گزارش از ، عباس عابدی سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: عده ای از مردم با ناآگاهی و ترس از تداخل دارو های مصرفی با واکسن کرونا پس از تزریق بصورت خودسرانه مصرف دارو های خود را قطع نموده و به دلیل عوارض ناشی از قطع دارو ها از اورژانس 115 امداد خواهی می نمایند.

وی اضافه کرد: تزریق واکسن کرونا با دارو های قبلی بیمار تداخل ندارد و بیماران طبق تجویز پزشک می توانند مصرف دارو های قبلی را به همان شکل ادامه داده و در صورتیکه مبتلا به بیماری های خاص هستند با پزشک مشورت نمایند.

به گفته وی افراد به هیچ اسم به صورت خودسرانه مصرف دارو های خود را قطع ننمایند، زیرا با قطع خودسرانه دارو های مهم از جمله دارو های قلبی و فشار خون به سلامت خود لطمه زده یا جان خود را به خطر می اندازند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: شهروندان برای مشاوره کرونا و سوال در خصوص واکسن با شماره تلفن های 4030 و 3113 و 190 تماس گرفته و خطوط اورژانس 115 را اشغال ننمایند.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1772

به "داروها با واکسن کرونا تداخل دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروها با واکسن کرونا تداخل دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید