راه های صادرات پایدار محصولات زیستی شناسایی می گردد

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زیست فناوری یکی از فناوری های پرکاربردی است که در سال های اخیر وارد زندگی عمومی مردم شده است، فناوری که می تواند با توسعه مناسب و همه جانبه خود، افقی روشن از توسعه مالی را در کشور ایجاد کند.

راه های صادرات پایدار محصولات زیستی شناسایی می گردد

بیش از 30 سال از عمر زیست فناوری جدید در دنیا می گذرد و ایران نیز سرمایه گذاری هایی را برای تربیت نیروی انسانی در این حوزه راهبردی نموده است و امروز می توانیم مدعی شویم که ایران به یکی از پیشران های این حوزه علمی در دنیا بدل شده است.

فناوری ها و محصولات زیستی که در کشور فراوری می گردد با استفاده از توان متخصصان داخلی همپای محصولات فراوریی در کشورهای پیشرفته حرکت می نماید و ظرفیت صادرات به دیگر کشورها را نیز دارد. به همین دلیل ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر ای شناساندن و فروش محصولات فراوریی شرکت های دانش بنیان میخواهد، روش های صادرات پایدار این نوع محصولات را شناسایی و به شرکت ها معرفی کند.

در این طرح، مواردی چون شنایی با استراتژی بازاریابی در بازارهای صادراتی و قوانین تجاری، عوامل کلیدی مرتبط با هوش تجاری بازار، چالش های جدی صنعت زیست فناوری در دنیا، استراتژی توسعه پیروز در ساختارهای فن آوری های نوین با بهره گیری از نقاط قوت و استراتژی های رشد شرکت های زیست فناوری نیز آنالیز می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 302

به "راه های صادرات پایدار محصولات زیستی شناسایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های صادرات پایدار محصولات زیستی شناسایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید