ربیعی در مراسم مزایده خیریه مدال های آسیایی شرکت کرد

به گزارش مینی ست، سخنگوی دولت در مراسم مزایده خیریه مدال های آسیایی قهرمانان وزنه برداری شرکت کرد.

ربیعی در مراسم مزایده خیریه مدال های آسیایی شرکت کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، علی ربیعی سخنگوی دولت در مراسم مزایده خیریه مدال های آسیایی قهرمانان وزنه برداری، خانم الهام حسینی و آقایان محسن بیرانوند و بهداد سلیمی با اهدای نذر اقتصادی شرکت کرد.

سخنگوی دولت گفت: از طرف هیئت دولت از اقدام نیکوی جامعه ورزش تشکر می کنم و مزایده سه مدال ارزشمند قابل تقدیر است. هیچ نسلی بدون قهرمان و الگو زندگی ننموده و قهرمانان الگوی رفتار ما بودند. در دوران گذشته با حرکات عظیمانی مانند محمد نصیری عظیم شدیم و در ادامه قهرمانان زیادی آمدند.

وی گفت: بین قهرمان و ستاره تفاوت وجود دارد، سلبریتی ها ارزش خود دارند اما قهرمانان ما از جنس دیگر هستند. هیچ دوره ای مثل امروز، مردم احتیاج به همراهی ندارند. رهبر معظم انقلاب بر حسب احتیاج واقعی جامعه یاری مؤمنانه را طرح کردند و امروز به یک پویش عظیم تبدیل شده، پویشی که سنت دینی ما بود و الان ترویج خیر جمعی تبدیل شده است.

ربیعی با بیان اینکه جهت ورزشکاران امروز درست است، توضیح داد: تحریم، زندگی را سخت نموده و دولت مانند شما ورزشکاران در حال کوشش برای مهار وزنه سخت مسائل است و باید راهگشایی لازم را انجام دهیم. به نمایندگی از دولت از آقایان بهداد سلیمی، محسن بیرانوند و همچنین خانم سیده الهام حسینی تقدیر می کنم.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1173

به "ربیعی در مراسم مزایده خیریه مدال های آسیایی شرکت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی در مراسم مزایده خیریه مدال های آسیایی شرکت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید