زینی وند: پیگیر پرداخت حقوق معلمان شاغل در مدارس غیردولتی هستیم

به گزارش مینی ست، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می گوید همچنان پیگیر هستیم تا حقی از معلمان شاغل در مدارس غیردولتی ضایع نشود و حقوق خود را در این ایام تعطیلی مدارس دریافت نمایند.

زینی وند: پیگیر پرداخت حقوق معلمان شاغل در مدارس غیردولتی هستیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در برنامه شامگاه‬ گذشته‬ برنامه‬ تلویزیونی‬ پرسشگر‬ و در واکنش به پخش پیغام های معلمان در این برنامه مبنی بر اعلام عدم دریافت حقوق معلمان مدارس غیردولتی در دو سه ماه اخیر گفت: ما در اسفند به مؤسسان به طور رسمی اعلام و آن ها را به پرداخت حقوق کامل همکاران موظف کردیم. در جلسه اخیر شورای نظارت مرکزی نیز مصوب کردیم و به ادارات کل اعلام شد که این موضوع را مدنظر قرار دهند. سامانه تلفنی 4317 را برای این منظور اختصاص دادیم تا اگر کوتاهی شده معلمان به ما گزارش کنیم و ما حتماً پیگیری می کنیم.

وی اضافه کرد: به جد پیگیری هستیم و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم حقی از همکاران تضییع گردد. مصرانه پیگیر هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 977

به "زینی وند: پیگیر پرداخت حقوق معلمان شاغل در مدارس غیردولتی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زینی وند: پیگیر پرداخت حقوق معلمان شاغل در مدارس غیردولتی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید