عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در تحقیقات انرژی تجدیدپذیر باد، به عنوان نفر اول در دنیا انتخاب شد

به گزارش مینی ست، دانشیار پردیس فنی و مهندسی دانشگاه یزد از سوی سایت بین المللی ساینس دایرکت به عنوان نفر اول دنیا در سال 2021 در زمینه تحقیق انرژی تجدید پذیر باد معرفی گردید.

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در تحقیقات انرژی تجدیدپذیر باد، به عنوان نفر اول در دنیا انتخاب شد

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، علی مصطفایی پور دانشیار پردیس فنی و مهندسی دانشگاه یزد از سوی سایت بین المللی ساینس دایرکت (ScienceDirect) به عنوان نفر اول جهان در سال 2021 در زمینه تحقیق انرژی تجدید پذیر باد معرفی گردید.

بنا به این گزارش، مصطفایی پور که از صاحب نظران شناخته شده و برجسته انرژی های تجدید پذیر در جهان به شمار می رود، تحقیقات گسترده ای در رابطه با کاهش گاز دی اکسیدکربن، فراوری برق از انرژی های پاک و بعلاوه فراوری هیدروژن از انرژی های تجدیدپذیر انجام داده است.

لازم به ذکر است، در رابطه با انرژی های تجدیدپذیر خصوصاً انرژی باد تعداد بسیار زیادی محقق در سراسر جهان مشغول پژوهش هستند که این عضو هیات علمی دانشگاه یزد توانسته است از میان 100 نفر برتر جهان، در جایگاه نخست قرار گیرد.

علاوه بر این افتخار، وی در دو دوره به عنوان یک درصد دانشمند برتر جهان معرفی گردید و هم اکنون دارای 166 مقاله علمی در نشریات ISI است. ارائه 105 کنفرانس بین المللی، عضویت در کمیته علمی 249 کنفرانس بین المللی، عضویت در هیات تحریریه و سردبیری 16 نشریه انگلیسی، چاپ 5 کتاب و ثبت 3 اختراع از دیگر افتخارات مصطفایی پور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1903

به "عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در تحقیقات انرژی تجدیدپذیر باد، به عنوان نفر اول در دنیا انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در تحقیقات انرژی تجدیدپذیر باد، به عنوان نفر اول در دنیا انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید