ماجرای مسمویت و نشت گاز یک شهر

به گزارش مینی ست، تهران (پانا) - شب پیش عده ای اقدام به دزدیدن دو کپسول کلر از شرکت آب و فاضلاب شهرستان هفشجان کردند و پس از آن هم با پخش آن گاز عده ای از مردم مسموم شدند. این حادثه، خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشته اما سارقان و مسببان این ماجرا هنوز هم پیدا نشده اند.

ماجرای مسمویت و نشت گاز یک شهر

به گزارش تجارت نیوز، شب پیش در شهرستان هفشجان، واقع در چهارمحال وبختیاری حادثه ای رخ داد. ماجرا از این قرار بود که 2 کپسول کلر در این استان ربوده شده بود و باز شدن این دو کپسول باعث مسمومیت بعضی از مردم آن منطقه شد. شرکت آب و فاضلاب این شهرستان به تجارت نیوز می گوید: این حادثه شب پیش با همکاری نهادها و مردم به سرعت حل شد.

ان شرکت شرح می دهد: دو کپسول شب پیش از مخزن اتاقک گندزدایی هفشجان ربوده شده بود. آب خروجی این مخزن با کلر گندزدایی می گردد و از همان جا به لوله هایی فرستاده می گردد و به طور مستقیم به خانه مشترکان فرستاده می گردد.

شرکت آب فاضلاب شرح می دهد: سارقان دیشب در اتاقک گندزدایی را شکاندند و دو کپسول دزدیدند که آن ها را باز کردند؛ به همین علت هم شب گذشته حادثه نشت کلر در شهر رخ داد و عده ای هم مسموم شدند.

این شرکت ادامه ماجرا را این گونه شرح می دهد: نیروهای آتش نشانی و حوادث اداره آب به محض متوجه شدن، ماجرا را پیگیری کردند و به یاری شبکه بهداشت، این حادثه کنترل شد.

بنا بر اطلاعات به دست آمده از شرکت آب و فاضلاب این شهرستان حادثه مصدومیت جدی نداشته است. اداره آب شهرستان هفشجان تصریح می نماید: در حال حاضر آب کاملا سالم است. کپسول های در مدار به خوبی قبل کار می نماید و سارقان پیروز به از مدار خارج کردن آن نشده بودند؛ به همین علت هم حادثه در ابعاد بزرگ رخ نداده است و آب همچنان هم گندزدایی شده به خانه های مردم فرستاده می گردد.

بنابراین و طبق گفته های این شرکت، تنها مشکل پیش آمده شب پیش، آلودگی هوا بوده که به علت پخش کلر رخ داده و در همان ساعات اولیه هم مهار شده است. این نشتی و آلودگی خارج از شهر رخ داده و افراد حاشیه شهر درگیر مسمومیت شده بودند؛ به همین علت هم تعداد مصدومان بسیار کم است.

شرکت آب وضلاب بعلاوه اظهار می نماید: مصدومان این حادثه کمتر از 10 نفر بودند که مشکل شان هم خیلی جدی نبود. این مصدومان همان شب به طور سرپایی درمان شدند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1762

به "ماجرای مسمویت و نشت گاز یک شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای مسمویت و نشت گاز یک شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید