مسائل عشایر سمنان برطرف گردد، لزوم تأمین آب موردنیاز عشایر

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران سمنان؛به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، علیرضا آشناگر در جلسه امور عشایری استان سمنان اظهار کرد: مسائلی همچون تأمین آب، پرداخت خسارت های ناشی از حوادث غیرمترقبه و تأمین آرد از کمبودها و مطالبات عشایر استان بوده و احتیاج است تا ضمن احصا دقیق تمامی این موارد، مسؤولان ذی ربط استان در دستگاه های اجرایی، در راستای رفع شدن این مباحث گام بردارند.

مسائل عشایر سمنان برطرف گردد، لزوم تأمین آب موردنیاز عشایر

وی ضمن تأکید بر لزوم تأمین آب مورداحتیاج عشایر گفت: فرمانداران در بودجه سال 1400، اعتباری مطلوب ویژه بحث تأمین آب مورداحتیاج عشایر در استان پیش بینی نمایند.

استاندار سمنان توضیح داد: استمهال وام های عشایر از دیگر مواردی است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم پیرامون پرداخت خسارت به عشایر آسیب دیده انجام گردد.

آشناگر ضمن انتقاد از رویه موجود در بحث تخصیص سهمیه آرد ویژه عشایر تأکید کرد: احتیاج است تا تصمیم گیری لازم در رویه تخصیص سهمیه آرد به عشایر استان توسط اداره کل امور عشایری، آرد و غله و همچنین سازمان صمت انجام گردد تا این عزیزان به صورت آسان به دریافت آرد دسترسی داشته باشند؛ در صورت عدم تسهیل در این موضوع با متخلفان برخورد جدی انجام خواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به نقش بسیار مشخص نماینده و مؤثر عشایر استان در بحث تأمین گوشت و لبنیات و همچنین مباحث مالی استان، بر لزوم برگزاری جلسات امور عشایری استان تأکید کرد.

او ابراز امیدواری کرد؛ با اجرایی شدن مصوبات این جلسات موارد و مسائل پیش روی عشایر رفع شده و شاهد تقویت و توسعه این مهم در استان باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1549

به "مسائل عشایر سمنان برطرف گردد، لزوم تأمین آب موردنیاز عشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل عشایر سمنان برطرف گردد، لزوم تأمین آب موردنیاز عشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید