نامه دولت به شورای نگهبان برای تضمین بار اقتصادی قانون رتبه بندی معلمان

به گزارش مینی ست، تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد تأمین بودجه لایحه رتبه بندی معلمان، گفت دولت برای تامین بودجه 6 ماه سال جاری، امروز در نامه ای به شورای نگهبان بودجه 12 هزار و 500 میلیارد تومانی را معین خواهد نمود.

نامه دولت به شورای نگهبان برای تضمین بار اقتصادی قانون رتبه بندی معلمان

به گزارش خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان در مورد آخرین شرایط قانون رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: دولت هزینه لایحه رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 پیش بینی نموده و مجلس نیز قطعا به رقم 25 هزار میلیارد تومان قید شده رأی مثبت خواهد داد.

وی ادامه داد: اما برای 6 ماهه دوم سال جاری، قرار است نامه ای از جانب دولت به شورای نگهبان ارسال و بار اقتصادی 12 هزار و 500 میلیارد تومانی آن به وسیله دولت تضمین گردد تا ایراد اصل 75 بر قانون گرفته نگردد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: اصولا یکی از مهم ترین ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس اصل 75 و بار اقتصادی مصوبات است که دولت با ارسال این نامه قصد حل این مشکل را دارد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اینکه از مجلس نیز پیگیری هایی برای اجرایی شدن این قانون به وسیله تأیید قانون در شورای نگهبان و دولت داشته است، گفت: امیدواریم این قانون هرچه سریع تر تایید و اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1928

به "نامه دولت به شورای نگهبان برای تضمین بار اقتصادی قانون رتبه بندی معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه دولت به شورای نگهبان برای تضمین بار اقتصادی قانون رتبه بندی معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید