نشست دبیر و نماینده مردم ارومیه در مجلس برگزار گردید

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون کشتی، روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، صبح امروز با رئیس فدراسیون کشتی ملاقات کرد. در این ملاقات که اسماعیل کیومرثی رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان غربی نیز حضور داشت در خصوص آنالیز راه های حمایت از کشتی این استان گفت و گو شد.

نشست دبیر و نماینده مردم ارومیه در مجلس برگزار گردید

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

علیرضا دبیر در این جلسه با اشاره به اینکه برای پیشرفت کشتی در آذربایجان غربی، نیازمند یک حمایت همه جانبه از سوی مسئولان استانی است گفت: در حال حاضر کشتی چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی افت نموده است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی وردی نوجوانان و جوانان به کشتی و مشکل بعد نیز نحوه آموزش صحیح به آنها است و فدراسیون کشتی در کوشش است که در هر دو مورد ورود نموده تا کار به شکل بهتری پیش برود.

حضرت پور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هر کاری از دستمان برآید برای کشتی استان می کنیم گفت: هیأت کشتی استان برنامه های خود را به ما ارائه دهد تا ما نیز در خصوص پیشبرد آن رایزنی های لازم را با سایر مسئولان استانی داشته باشیم.

نماینده مجلس ارومیه 4 تخته تشک به هیأت کشتی استان آذربایجان غربی اهدا کرد. این نماینده مجلس همچنین از امکانات فدراسیون کشتی و ساختمان جدید آن نیز بازدید به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1351

به "نشست دبیر و نماینده مردم ارومیه در مجلس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست دبیر و نماینده مردم ارومیه در مجلس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید