جزئیات بازگشایی و فعالیت مهدهای کودک

به گزارش مینی ست، تهران (پانا) - رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا، مهدهای کودک در شهرهای زرد یا نارنجی می توانند فعالیت داشته باشند.

جزئیات بازگشایی و فعالیت مهدهای کودک

به گزارش ایرنا، علیرضا حاجیان زاده درباره بازگشایی مهدهای کودک گفت: بازگشایی مهدهای کودک در منطقه ها کشور بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: مهدهای کودک در گروه دوم تقسیم بندی مشاغل قرار دارند. بعلاوه مهدهای کودک با تعداد کم می توانند براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی داشته باشند.

رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار داشت: پروتکل های بهداشتی به شکل عمومی برای همه مکان ها وجود دارد که در مهدهای کودک هم باید رعایت گردد، بطور مثال نباید در یک مکان بسته تجمع زیاد باشد و تهویه مناسب باید برای بچه ها در نظرگرفته گردد، اما بطور خاص ممنوعیت پخش ناهار برای بچه ها وجود دارد.

استخدام دولتی برای مربیانی مهدهای کودک پیش بینی نشده است

حاجیان زاده در ادامه درباره شرایط استخدام مربیان مهدهای کودک گفت: با توجه به اینکه مهدهای کودک به شکل غیردولتی اداره می شوند، نیروهای آنها هم به شکل غیردولتی فعالیت می نمایند.

وی اضافه کرد: استخدام داخل مهدکودک صورت می گیرد و طبق قانون، مهدکودک آنها را بیمه می نماید و به همین منوال حقوق آنها را بواسطه دریافت شهریه تامین می نمایند.

رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار داشت: استخدام دولتی برای مربیان مهدهای کودک پیش بینی نشده است.

محتوای یادگیری مهدهای کودک با رویکرد فطرت گرایی توحیدی

حاجیان زاده بعلاوه درباره محتوای درنظرگرفته شده برای مهدهای کودک گفت: سال جاری محتوای موجود به وسیله ناشران دستگاه ها و فراورینمایندگان محتوا را دریافت کردیم. بعلاوه یک کارگروه تخصصی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی متمرکز شدند و این موارد را آنالیز کردند.

وی اضافه کرد: آثار ارسال شده متناسب با برنامه درسی تهیه شده برای این دوره و رویکرد فطرت گرایی توحیدی آنالیز شد.

رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بیان کرد: آثار تاییدشده در یک بخشنامه اعلام شده و این بخشنامه اواخر شهریور ماه ارسال شد. بسته های آموزشی با مهر و تایید سازمان پژوهش به عنوان مسوول فراوری محتوا انجام شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1814

به "جزئیات بازگشایی و فعالیت مهدهای کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بازگشایی و فعالیت مهدهای کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید