هیئت مالی فرانسه در راه تهران، بیش از 100 تاجر به ایران می آیند

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از شینهوا، هیئتی متشکل از وزیر کشاورزی، وزیر مشاور در امور تجارت و گردشگری و شماری از تجار و بازرگانان فرانسه طی هفته آینده به ایران سفر خواهد نمود.

هیئت مالی فرانسه در راه تهران، بیش از 100 تاجر به ایران می آیند

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بنا بر اعلام وزارت خارجه فرانسه در این سفر که بیست و یکم سپتامبر (سی ام شهریور) انجام می گیرد بیش از 100 فعال تجاری وزیر کشاورزی فرانسه را همراهی می نمایند. این سفر به دنبال سفر اخیر لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه به ایران انجام می گیرد.

روز گذشته مانوئل والس نخست وزیر فرانسه گفت کشورش در ماه نوامبر میزبان حسن روحانی رئیس جمهوری ایران خواهد بود.

وی با اعلام این مطلب در نشست مجلس فرانسه، مصاحبه در خصوص راه چاره بحران سوریه را از جمله محورهای مصاحبهی روسای جمهوری ایران و فرانسه بیان کرد. بر این اساس روحانی دعوت همتای فرانسوی خود برای سفر به این کشور را پذیرفته و در تاریخ مذکور راهی پاریس می گردد.

بر این اساس در پی توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 زمینه خوبی برای همکاری در راستای حل بحران های منطقه از جمله بحران سوریه فراهم شده است. لازم به ذکر است این نخستین ملاقات روسای جمهوری ایران و فرانسه طی 16 سال اخیر به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 755

به "هیئت مالی فرانسه در راه تهران، بیش از 100 تاجر به ایران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مالی فرانسه در راه تهران، بیش از 100 تاجر به ایران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید