ورود خودروی ساخت ولوو و جیلی به بازار ایران، عکس

به گزارش مینی ست، طی برگزاری اتوشو تبریز از خودروی برقی وارداتی به نام جیلی جئومتری C رونمایی شد. این خودرو جزو بروزترین محصولات گروه جیلی و ولوو به شمار میرود.

ورود خودروی ساخت ولوو و جیلی به بازار ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: سری خودروهای جیامتری یا جئومتری محصول همکاری جیلی و ولوو در زمینه خودروهای برقی هستند و قرار است مدل C این برند به زودی وارد بازار کشورمان گردد. جئومتری C دومین خودروی این برند پس از سدان جئومتری A محسوب می گردد. طراحی مدرن و امکانات و ویژگی های مجذوب کننده این خودرو می تواند در نوع خود وسوسه کننده باشد.

  • بدنه این خودرو با طلای 24 عیار پوشیده شده/ عکس

نمای جلویی دارای چراغ های کشیده با گرافیک مدرن و زیباست. در این بخش به غیر از همین چراغ ها، عامل مجذوب کننده دیگری دیده نمی گردد و طراحی ساده ای دارد.

جئومتری C در نمای جانبی دارای طراحی سقف شناور با ستون C نامرئی است، در حالی که در قسمت پشتی، چراغ های کشیده ای وجود دارد که با یک نوار نوری LED به هم متصل شده اند.

سقف شیشه ای با پرده برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین 360 درجه، دستگیره های مخفی و جمع شونده، فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی چرم، رانندگی اتوماتیک بین خطوط، رادار تابلوخوان، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، هدآپ و… از جمله امکانات جئومتری C هستند.

این خودرو از نظر مشخصات نیز بسیار رقابتی است. جئومتری C از یک موتور الکتریکی با 200 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور نیرو می گیرد که چرخ های جلو را به حرکت در می آورد و حداکثر سرعت آن به 150 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. شتاب صفر تا صد این خودرو زیر 7 ثانیه تخمین زده می گردد.

ظرفیت باتری های جئومتری C بر اساس سفارش 53 کیلووات ساعت و 70 کیلووات ساعت است که می تواند در شرایط بهینه به ترتیب مسافت 400 و 550 کیلومتری را طی کند. باتری های جئومتری C به وسیله CATL تامین می گردد و فناوری آب خنک را دارد.

پس از اتمام مراحل تست فنی، اقدامات مربوط به واردات این خودرو نیز شروع خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

  • پارک اتوماتیک بدون حضور راننده، در اولین خودروی شیائومی! /عکس و فیلم

  • تبدیل فورد ماستنگ به یک کامیون غول پیکر! /عکس و فیلم

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 دی 1402 بروزرسانی: 14 دی 1402 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2261

به "ورود خودروی ساخت ولوو و جیلی به بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود خودروی ساخت ولوو و جیلی به بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید