وزیر میراث فرهنگی: سفر در عید گران نمی گردد

به گزارش مینی ست، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در تعطیلات نوروز مراکز گردشگری زیرنظر این وزارتخانه، هیچ افزایش نرخی نخواهند داشت.

وزیر میراث فرهنگی: سفر در عید گران نمی گردد

از سفر با تورهای زمستانی پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

ایسنا:علی اصغر مونسان در حاشیه افتتاح نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران درباره کنترل نرخ ها در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: ستاد خدمات سفر بیشتر از یک ماه است که فعالیت خود را در این راستا شروع نموده است، حدود 18 وزارتخانه، سازمان و نهاد عضو این ستاد هستند که باید در کنار هم قرار گیرند تا نوروز خوبی برای مردم فراهم گردد. تاکید رییس جمهور هم بر این بوده که نوروز بدون دغدغه و ایمن باشد، همه بخش های دخیل باید در این باره قول دهند.

وی با اشاره به همراهی هتل ها برای گران نشدن قیمت ها در تعطیلات نوروز، اظهار کرد: از جانب بخش گردشگری این قول را می دهم که هیچ افزایش نرخی رخ ندهد، غیر از این را هم نمی پذیرم.

مونسان اعلام نمود: تعطیلات نوروز پدیده خاصی رخ نمی دهد که منجر به گران فروشی گردد. سایر بخش ها باید پای کار باشند تا قیمت ها افزایش نیابد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره توقف سفر چینی ها به ایران به دنبال شیوع ویروس کرونا، گفت: به واسطه حفظ سلامتی مردم کشور با سیاست های وزارت بهداشت و تصمیم دولت همراه شده ایم که به محض کنترل این ویروس به ارتباط های قبل و جذب گردشگر از چین بازمی گردیم. البته که سفیر چین اعلام نمود فرایند شیوع این ویروس کند شده و احتمالا با گرم شدن هوا، شرایط بهتر هم گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 675

به "وزیر میراث فرهنگی: سفر در عید گران نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر میراث فرهنگی: سفر در عید گران نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید