چراغ گردشگری در رئوس مثلث طلایی ایران خاموش شد

به گزارش مینی ست، احمد ترحمی در خصوص شرایط فعالیت اماکن گردشگری با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا، اظهار کرد: تمام اماکن گردشگری استان یزد تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

چراغ گردشگری در رئوس مثلث طلایی ایران خاموش شد

وی در خصوص اعمال محدودیت ویژه تردد به سمت ییلاقات استان نیز توضیح داد: با توجه به تعطیلات انتها هفته و سهل انگاری بعضی از خانواده ها نسبت به سفر به ییلاقات، محدودیت هایی در زمینه تردد به سمت ییلاقات طی این هفته اعمال خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص فعالیت واحدهای اقامتی نیز توضیح داد: تمام واحدهای اقامتی غیرمجاز به عنوان یکی از چرخه های انتقال ویروس بر طبق مصوبه اخیر ستاد، بدون دریافت اخطار بلافاصله پلمب می شوند.

ترحمی یادآور شد: علاوه بر اماکن گردشگری، سالن های ورزشی، باشگاه های بدنسازی، گیم نت ها، پارک ها و بوستان ها و همچنین مراکز تفریحی نیز در این هفته تعطیل هستند.

گردشگری هم راستا با مصوبات ستاد کرونا

سید مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد نیز گفت: استان های یزد و اصفهان، تنها استان های دارای مصوبه کشور برای تعطیلی اماکن گردشگری هستند.

وی با بیان این که سلامت مردم در درجه اول فعالیت اماکن گردشگری واقع شده است، گفت: به دنبال مصوبه ستاد کرونا سایر زیرساخت های گردشگری و اماکن تاریخی، تعطیل و فعالیت خود را در بازه اعلام شده متوقف کردند.

فاطمی نسبت به قطع زنجیره کرونا ابراز امیدواری کرد و گفت: گردشگری نسبت به حفظ سلامت مردم متعهد و در راستای قطع زنجیره کرونا از ابتدای شیوع این اپیدمی، همراهی کاملی با مصوبات ستاد داشته است.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1209

به "چراغ گردشگری در رئوس مثلث طلایی ایران خاموش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ گردشگری در رئوس مثلث طلایی ایران خاموش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید