کاهش 20 تا 40 درصدی قیمت میوه در بازار، مصرف میوه کاهش یافته است

به گزارش مینی ست، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد گفت: وی اضافه کرد: قیمت میوه هایی مثل سیب، انار، پرتقال و نارنگی در بازار کاهش داشته، به طوری که بعضی از اقلام میوه موجود 20 درصد و بعضی دیگر تا 40 درصد کاهش قیمت را تجربه نموده است.

کاهش 20 تا 40 درصدی قیمت میوه در بازار، مصرف میوه کاهش یافته است

حیدر ساکن برجی در گفت وگو با خبرنگاران در رابطه با کاهش قیمت عمده فروشی میوه و تره بار در کشور و استان اظهار کرد: قیمت میوه در خراسان رضوی بعد از شب یلدا به شدت افت نموده است. البته از قبل نیز پیش بینی می شد که هم در شب یلدا و هم بعد از آن با کاهش قیمت میوه روبرو خواهیم شد. در مجموع در حال حاضر میوه و تره بار دچار کاهش قیمت شده است.

وی درباره دلیل کاهش قیمت میوه و تره بار اعلام کرد: کاهش مصرف میوه و تره بار دلیل اصلی کاهش قیمت این اقلام است. تا زمانی که از مجموعه عمده فروشی میادین بار خرید نشود و تقاضا کم باشد، قیمت ها کاهش پیدا می نماید.

وی مسائل معیشتی و مالی مردم را از عمده دلایل کاهش مصرف میوه و تره بار دانست و عنوان نمود: از دیگر دلایل کاهش مصرف میوه می توان به سرد شدن هوا اشاره نمود. بعلاوه صادرات سیب به کشور هند کاهش داشته است؛ بنابراین موضوع صادرات نیز به این شرایط دامن زده و قیمت ها کاهش پیدا نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2023

به "کاهش 20 تا 40 درصدی قیمت میوه در بازار، مصرف میوه کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 20 تا 40 درصدی قیمت میوه در بازار، مصرف میوه کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید