ادامه جنجال بین ترامپ و دموکرات ها بر سر رأی گیری پستی، پلوسی خواستار بازگشت نمایندگان شد

به گزارش مینی ست، دموکرات ها در حال آغاز یک تلاش فوری برای خنثی کردن تلاش های ترامپ برای فشار وارد آوردن بر سرویس پستی آمریکا هستند.

ادامه جنجال بین ترامپ و دموکرات ها بر سر رأی گیری پستی، پلوسی خواستار بازگشت نمایندگان شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بارها مخالفت خود را با رای گیری پستی و الکترونیکی اعلام کرده است، دموکرات ها یک تلاش فوری را برای خنثی کردن فعالیت های ترامپ با هدف سرکوب کردن انتخابات نوامبر آغاز کرده اند. به اعتقاد دموکرات ها، ترامپ قصد دارد فشار شدیدی را بر سرویس پستی آمریکا وارد کند.

بر اساس این گزارش، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار بازگشت نمایندگان به واشنگتن شده تا نشستی درباره این موضوع به صورت فوری برگزار شود.

دموکرات ها همچنین از لوییس دیجوی رئیس جدید سرویس پستی آمریکا خواسته اند تا 24 اوت برای پاسخ به برخی اتهامات، در مجلس نمایندگان حاضر شده و شهادت دهد. طی روزهای اخیر اتهاماتی علیه سرویس پستی آمریکا مطرح شده مبنی بر اینکه تغییرات سیاسی در این نهاد با هدف کند کردن عمدی فرایند رای گیری با نامه و از طریق پست صورت گرفته است.

اقدامات دموکرات ها در شرایطی است که نگرانی های زیادی درباره ادعاهای ترامپ در خصوص احتمال تقلب در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد.

بسیاری از ناظران و تحلیلگران بر این باورند که ترامپ عمداً سعی می کند با برگزاری انتخابات به صورت ایمیل و الکترونیکی مخالفت کند چرا که شیوع ویروس کرونا موجب تشدید مخالفت ها و نارضایتی ها از عملکرد وی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1126

به "ادامه جنجال بین ترامپ و دموکرات ها بر سر رأی گیری پستی، پلوسی خواستار بازگشت نمایندگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنجال بین ترامپ و دموکرات ها بر سر رأی گیری پستی، پلوسی خواستار بازگشت نمایندگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید